معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه گفت: این شهرستان با توجه به اینکه در مسیر کریدور ارتباط زمینی جنوب به شمال کشور قرار دارد و سالانه شاهد تردد بی‌شمار مسافران از استان‌های مختلف به مشهد مقدس است، باید چشم‌اندازی زیبا داشته باشد درحال حاضر وضعیت انباشت و نحوه دفن زباله‌ها زیبنده این منطقه نیست.

وضعیت انباشت و نحوه دفن زباله‌ها در تربت‌حیدریه زیبنده نیست
به گزارش قدس آنلاین، علی رستمی با تاکید بر اینکه شهرداری و شورای شهر باید تا اول مهرماه برای دفن اصولی زباله‌ها اقدام عملی و علمی نمایند، اظهار کرد: با وجود تلاش‌های فراوان برای ورود بخش خصوصی به این حوزه و سروسامان دادن وضعیت دفن زباله، تاکنون هیچ اقدام اساسی و اصولی انجام نگرفته است.
وی بوی بد تصفیه خانه فاضلاب روستای بوری‌آباد را یک معظل دیگر دانست و افزود: اهالی این روستا نسبت به بوی بد تصفیه خانه فاضلاب اعتراض کرده‌اند که با وساطت و گرفتن مهلت برای رفع آن، اکنون از تجمعشان جلوگیری شده  و مسئولین آبفا مدت ۲ ماه فرصت دارند تا برای این وضعیت راه‌ حلی پیدا کنند.
فرماندار تربت‌حیدری با بیان اینکه یکی دیگر از موضوعاتی که در این شهرستان باید بررسی شود، جلوگیری از گمانه‌زنی‌های غیر متعارف در ارتباط با تغییر اخیر مدیران است، عنوان کرد: چرخش مدیریتی در این منطقه روال طبیعی دارد و در استراتژی مدنظر، عمر مدیریتی مدیران پنج سال است.
رستمی اضافه کرد: بارها به صورت شفاف و صریح مطرح شده، اگر مدیری با عمر پنج سال مدیریت موفق بوده، لازم است ارتقا پیدا کند و چنانچه در طول خدمت تحولی ایجاد نشده، باید جابجا شود در جلسات قبلی که با این موضوع  برگزار شد، زمان تغییر مدیریت‌ها خردادماه اعلام و طبق همان مصوبه اعمال گردید.
وی تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن زمان انتخابات بهتر است از گمانه‌زنی‌های غیر متعارف در ارتباط با تغییر مدیران جلوگیری شود. در سالی که منتهی به انتخابات است به بهانه سوء تعبیر، نمی‌توان جابجایی مدیران را به تعویق انداخت، برای بهبود شرایط مدیریتی شهرستان حتی تا روز انتخابات هم اگر لازم باشد، تغییرات داریم و ازاین کار ابایی نداریم.
فرماندار تربت‌حیدریه در پایان تاکید کرد: به روسای دانشگاه‌ها قبلا ابلاغ شده، از جذب مسئولین و کارکنان ادارات جهت تدریس در دانشگاه‌ها خودداری کنند و این فرصت را در اختیار جوانان جویای کار و فارغ‌التحصیلان  تحصیلات تکمیلی قرار دهند.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.