ایلام- مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام گفت: استان ایلام در حوزه انتقال فاضلاب نسبت به میانگین کشوری از رشد ۵ درصدی برخوردار است.

۹۰ درصد انتقال فاضلاب در شهر ایلام به سرانجام رسیده است

به گزارش قدس آنلاین، افشین مظاهری  در نشست خبری با خبرنگاران و به مناسبت هفته صرفه جویی با بیان اینکه رسانه ها مانع فساد در مدیران می شوند، افزود: کشور های پیشرفته از رسانه های قوی تری برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه برای تهیه، انتقال و توزیع شبکه های آب شرب در سطح استان هزینه های زیادی می شود، تأکید کرد: باید صرفه جویی را در  سرلوحه کار خود قرارداده تا با مشکلی برای آینده مواجهه نشویم.

مظاهری با بیان اینکه  یک هزار و ۴۷۳ هزار فقره انشعاب در سطح استان وجود دارد، یادآور شد: ۶ مورد تصفیه خانه فاضلاب در سطح استان کار تصفیه پساب فاضلاب را انجام می دهند.

 وی با اشاره به بیست و یک هزار و ۴۷۳  کیلومترخطوط انتقال فاضلاب در سطح استان، یادآور شد: استان ایلام نسبت به میانگین کشوری از رشد ۵ درصدی برخوردار است.

 افشین مظاهری با بیان اینکه نزدیک به ۲۹ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آب شرب در سطح شهر ایلام انجام گرفته است، افزود: طرح های زیر ساختی آبرسانی به منطقه ویژه اقتصادی مهران در حال انجام است.

 مدیر عامل آب و فاضلاب استان با اشاره به اینکه ۹۰ درصد انتقال فاضلاب در سطح شهر ایلام انجام گرفته است، از طرح آبرسانی به شهرهای ملکشاهی، بدره، آبدانان و دهلران خبر داد.

وی عمده مشکل آب و فاضلاب استان را نوسانات موجود در بازار عنوان کرد و بیان داشت: همین موضوع را باعث عدم استقبال فروشندگان از مناقصات خرید و اتصالات در این شرکت دانست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.