البرز- مدیرعامل باشگاه شهدای رزکان البرز گفت: با تکیه بر ظرفیت های بومی در فصل جدید لیگ دو فوتبال کشور حضور خواهیم یافت.

تیم با توان بومی به لیگ دو فوتبال کشور می‌رود

حمید کریمی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: با اتمام رقابت های لیگ ۳ و پس از بررسی های مختلف با برخی پیشکسوتان فوتبال کشور در نهایت تصمیم گرفتیم تغییری در کادر فنی ایجاد نکنیم.

وی افزود: با تعین تکلیف کادر فنی تست گیری از بازیکنان مستعد البرزی جهت تشکیل تیم از عصر روز گذشته آغاز شد و خوشبختانه با استقبال کم نظیری هم روبرو بود.

کریمی با تاکید براینکه نگاه ما برای تشکیل تیم جهت حضور در فصل جدید لیگ ۲ کشور استفاده از بازیکنان بومی است گفت: فصل پیش با جوانان البرزی در لیگ ۳ حضور یافتیم و موفق شدیم ودر بازی های پیش رو همین رویه ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه شهدای رزکان البرز با تاکید براینکه درهای این تیم به سوی جوانان مستعد البرزی باز است گفت: قطعا در انتخاب بازیکنان ملاک توانایی فنی است و تیم را با بازیکنانی راهی لیگ کشور می کنیم که در دو بعد جسمی وروانی پاسخگوی نیازهای ما در بازی های دشوار لیگ ۲ باشند.

وی در پایان با بیان اینکه انتظار مالی از کسی نداریم گفت: از مرد و مسئولان فقط حمایت روانی داریم و امیدواریم بتوانیم در پایان فصل پیش رو جشن صعود به لیگ یک را برگزار کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.