مازندران- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از برگزاری نمایشگه عفاف و حجاب در نمایشگاه بین المللی قائم شهر خبر داد.

لایحه تامین امنیت زنان در برابر خشونت تدوین شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، زهرا طوسی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به اینکه این نمایشگاه ۴ تا ۹ تیرماه از ۵ عصر تا ۱۱ شب برگزار می شود، اظهار کرد: برخی از افراد بنا به شرایط خانوادگی شان کمتر با آموزه های دینی مأنوس بوده و این نمایشگاه زمینه را برای آشنایی بیشترشان فراهم می کند.

وی با بیان اینکه کارگاه های آموزشی در زمینه های طراحی، دوخت، جواهردوزی و چاپ روی لباس بصورت روزانه برگزار می شود، اضافه کرد: هر روز پس از پایان کارگاه ها، گواهی آموزشی فنی و حرفه ای به شرکت کنندگان اعطا می شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به اینکه هر روز جنگ شادی در نمایشگاه برگزار می شود، از برپایی غرفه های نوابغ قرآنی، دوخت رایگان چادر و مقنعه، دوخت مانتو اسلامی، طراحی و دوخت لباس مجلسی، روانشناسی، تعویض چادر، جواهردوزی و چاپ روی لباس خبر داد.

طوسی در پاسخ به سوال قدس آنلاین در رابطه با تاثیرگذاری اینگونه نمایشگاه ها در جامعه خاطرنشان کرد: وقتی اعلام می کنیم درست و خوب بپوشید باید مکان هایی برای عرضه وجود داشته باشد تا مردم نیازهایشان را برطرف کنند و نمایشگاه فرصت مناسبی برای این موضوع است.

وی به تدوین لایحه «تامین امنیت زنان در برابر خشونت» اشاره کرد و گفت: تدوین این لایحه پس از ۵ سال که در کش و قوس معاونت امور زنان ریاست جمهوری و قوه قضائیه بود در اختیار دادگستری های استان ها قرار گرفت.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اعلام اینکه این لایحه بصورت همزمان در سراسر کشور تدوین شد، افزود: با حضور اساتید دانشگاه مازندران و قضات برجسته این لایحه را تدوین و در اختیار دادگستری استان قرار دادیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.