ال جی برای راه اندازی گوشی های سری W در هند آماده است.

گوشی‌های سری " LG " W در فکر رقابت با گلکسی سامسونگ +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، این شرکت دستگاه های آینده ای را در پلت فرم تجارت الکترونیک آمازون آماده می کند، در حال حاضر LG دعوتنامه های رسانه ای را برای رویداد راه اندازی که برای 26 ژوئن در دهلی نو برنامه ریزی شده، ارسال کرده است. انتظار می رود LG W-series با یک قیمت مناسب عرضه شود و به رقیب سری Galaxy M سامسونگ، در بازار رقابتی تبدیل شود.

در تیزرهای آمازون، گوشی هوشمند آینده ال جی به منظور تنظیم یک دوربین سه گانه و طراحی شیب در سه رنگ، تأیید شده است. این شرکت همچنین ادعا می کند که نمره صفحه نمایش را می توان بر اساس اولویت کاربر سفارشی کرد. در مورد دوربین دستگاه اطلاعات بیشتری هنوز منتشر نشده است، گوشی هوشمند آینده بر روی وب سایت Android Enterprise با نام LG W10 معرفی شده است.

طبق اخبار منتشر شده، LG W10 دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی و یک اسکنر اثر انگشت معمولی در پشت دستگاه است. این گوشی 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی را در خود دارد و این دستگاه فاقد NFC است.

 هیچ اشاره ای در مورد پردازنده این گوشی نشده است، اما احتمال دارد LG W10 به یک پردازنده Chipset MediaTek Helio مجهز شود. این گوشی هوشمند با نسخه  Android 9 Pie به بازار عرضه خواهد شد، جزئیات مربوط به اپتیک نیز در حال حاضر مشخص نیست. با این حال، W-series به طرز شگفت انگیزی برای ارائه یک تجربه عکاسی چشمگیر با ویژگی های AI مانند حالت شب، حالت پرتره، بوکه و زاویه گسترده است.

انتظار می رود ال جی W10 یک باتری 4،000 میلی آمپر با پشتیبانی شارژ سریع داشته باشد.

اسمارتفون سری LG W-series تایید شده است که دارای یک برچسب قیمت اقتصادی است که می تواند گزینه بسیار خوبی برای کاربران باشد، انتظار می رود که این دستگاه رقابت سختی با شرکت های Xiaomi، Realme، ASUS و سامسونگ داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.