خوزستان- مدیرعامل  سازمان زیباسازی شهرداری اهواز گفت: در حال پیگیری هستیم تا مسیر تردد خودروی پل سفید را قطع کنیم تا شبیه سی و سه پل اصفهان پل عابر پیاده شود.

نماد اهواز پیاده راه می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین در حاشیه جلسه شورای شهر اهواز  محمدرضا ایزدی یکی از اعضای شورا خطاب به مدیر عامل زیبا سازی شهرداری اهواز گفت: پل سفید اهواز یکی از قدیمی ترین نماد های شهری و نماد اهواز است که متاسفانه چند وقتی است کارشناسی شده نگهداری نمی شود.
زیر این پل سنگ ریزه هایی به کار رفته که در حال از بین رفتن هستند و نمای زشتی در پل به وجود آورده با اینکه اعتبار زیادی برای مرمت و بازسازی آن لازم نیست به حالت اولیه باز نگشته و به مرور زمان نیز رو به تخریب بیشتر می رود، آیا اقداماتی برای رفع این نواقص شده است؟
در این مورد قادر کعب عمیر مدیرعامل  سازمان زیباسازی شهرداری اهواز نیز در جمع خبرنگاران با اشاره به این مهم که مدت زیادی است در حال پیگیری هستیم تا مسیر تردد خودروی پل سفید را قطع کنیم؛ تاکید می کند: مکاتباتی صورت گرفته تا این پل شبیه سی و سه پل اصفهان پل عابر پیاده شود.
وی افزود: به این طریق نی توانیم روی عرشه آن زیباسازی نیز انجام دهیم.
کعب عمیر از اقدام سازمان زیبا سازی برای برطرف کردن نوشته های روی پل خبر داد و گفت: متاسفانه قایق سواران تبلیغات کاری خود را روی پل می نویسند و اقدام ما برای پاکسازی پل با مخالفت میراث مواجه شد چراکه به دلیل آهکی بودن آجرهای پل این کار را مضر دانستند.
وی اضافه کرد: ما به دنبال مجوز برای پاک کردن جداره پایینی پل از معاون میراث فرهنگی هستیم و امید داریم بتوانیم پل سفید را تبدیل به پیاده راه فرهنگی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.