لرستان- مدیر کل بهزیستی لرستان صبح امروز در آیین تجلیل از بهبود یافتگان و خانوده آن‌ها گفت: در بحث اعتیاد، پیشگیری مقدم بر درمان بوده و خانواده مهم‌ترین یاور در زمینه‌ی ترک اعتیاد است.

مهم‌ترین یاور در زمینه ترک اعتیاد خانواده است

 به گزارش قدس‌آنلاین؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی لرستان، فاطمه زهرا توکلی اظهار داشت: افرادی که از رزم بزرگ اعتیاد سر افراز بیرون می‌آیند قطعا نقش خانواده در این امر بی تاثیر نبوده است.

 وی با بیان اینکه خانواده‌ها ثابت کردند که مهم‌ترین خاستگاه بشر هستند، افزود: مهم‌ترین مامن، خانواده است که نقش مهمی در این زمینه دارد.

مدیر کل بهزیستی لرستان خاطر نشان کرد:  در کنار فرد معتاد، بودنِ خانواده، باعث می‌شود فرد از این مبارزه سرافراز بیرون آید.

 این مسئول در ادامه با بیان اینکه، بهزیستی سازمانی‌ست که متولی کاهش آسیب‌های اجتماعی شناخته شده، افزود: ارائه آمار وقتی ارزش دارد که خروجی در جامعه داشته باشد لذا خوب و بد کار کردن ما در جامعه موثر است.

توکی بیان داشت: همکاران ما تلاششان را می‌کنند و آن‌چه در بضاعت ماست به کار می‌گیریم که در کنار سایر دستگاه‌های متولی مبارزه با مواد مخدر  به اهداف خود برسیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش  با بیان اینکه جز استان‌هایی هستیم که در خصوص شیوع اعتیاد جز رتبه‌های متوسط کشور هستیم، ابراز داشت: متاسفانه سن اعتیاد در لرستان پایین آمده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.