روز شنبه، روحانی خطاب به جهانگیری می گوید که شما و اصلاح طلبان به دنبال سرنگونی دولت هستید. جهانگیری، اما در واکنش به این سخنان روحانی، اظهارات تندی بر زبان نمی‌آورد، اما تصمیم به ترک جلسه را می‌گیرد، اما لاریجانی از او می‌خواهد جلسه را ترک نکند

جهانگیری قهر نکرده است/ امروز به جلسه هیات دولت رفت

قدس آنلاین: معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر معاون اول رئیس جمهوری در واکنش انتشار شایعه قهر او از دولت اظهار کرد: جهانگیری در جلسه هیئت دولت شرکت کرده‌است.

محمود نادری در گفت و گو و با ایسنا در پاسخ به پرسشی درباره انتشار شایعه قهر اسحاق جهانگیری با رئیس جمهوری و عدم حضور او در محل کارش گفت که معاون اول رئیس جمهوری در جلسه عصر امروز یکشنبه هیئت وزرا حضور پیدا کرده است.

یک پایگاه خبری ساعاتی قبل در گزارشی مدعی شد که در پی بروز مباحثه ای در جلسه ای در روز شنبه، روحانی خطاب به جهانگیری می گوید که شما و اصلاح طلبان به دنبال سرنگونی دولت هستید. جهانگیری، اما در واکنش به این سخنان روحانی، اظهارات تندی بر زبان نمی‌آورد، اما تصمیم به ترک جلسه را می‌گیرد، اما لاریجانی از او می‌خواهد جلسه را ترک نکند.
 

براساس گزارش این پایگاه خبری، جهانگیری پس از پایان جلسه، راهی منزل شده و در محل کار خود حاضر نمی شود و چندین تن از وزرا، طی دیروز و امروز با جهانگیری در منزلش دیدار کرده اند و خواستار بازگشت او به سرکارش شده اند، امری که هنوز محقق نشده است.

جلسات هیئت وزیران هر هفته عصر روزهای یکشنبه و صبح روزهای چهارشنبه در ساختمان ریاست جمهوری و به ریاست رئیس جمهوری و با حضور معاون اول رئیس جمهوری و اعضای کابینه برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.