مشاور عالی سازمان سنجش گفت:کارت شرکت در آزمون تمامی گروه های آزمایشی به همراه برگه راهنمای آزمون سراسری از ۹ تیرماه تا ۱۲ تیرماه ۹۸ برای مشاهده و پرینت کارت بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

کارت شرکت در کنکور از ۹ تیرماه منتشر می‌شود

به گزارش قدس آنلاین حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت وگو با خبرگزاری فارس، درباره زمان دریافت کارت آزمون سراسری گفت: نحوه پرینت کارت و رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور ۹۸ از فردا دوشنبه سوم تیرماه ۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

همچنین، بر اساس برنامه زمان بندی شده آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه های آزمایشی ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه ۱۳ تیرماه، آزمون داوطلبان گروه هنر در بعدازظهر پنجشنبه ۱۳ تیر، آزمون داوطلبان گروه علوم تجربی در صبح جمعه ۱۴ تیر و آزمون داوطلبان گروه آزمایشی زبان های خارجی در بعدازظهر جمعه ۱۴ تیر ۹۸ در ۳۸۱ شهرستان و بخش مختلف کشور و ۵۱۸ حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش تأکید کرد: کارت شرکت در آزمون تمامی گروه های آزمایشی به همراه برگه راهنمای آزمون سراسری از ۹ تیرماه تا ۱۲ تیرماه ۹۸ برای مشاهده و پرینت کارت بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می شود. کلیه داوطلبان لازم است نسبت به دریافت پرینت کارت و برگه راهنمای آزمون در مهلت مقرر اقدام کنند.

وی تأکید کرد: لازم به ذکر است،داوطلبانی که در دو یا سه گروه آزمایشی داوطلب شده اند بر حسب مورد باید نسبت به پرینت کارت آزمون گروه های آزمایشی دوم و یا سوم (هنر و زبان‌های خارجی) اقدام کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: آمار نهایی شرکت کنندگان در آزمون سراسری متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.