مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال جاری هفت طرح سرمایه‌گذاری خارجی در استان اجرا خواهد شد.

اجرای ۷ طرح سرمایه‌گذاری خارجی در خراسان رضوی
به گزارش قدس آنلاین، شکوه میرشاهیدر خصوص میزان سرمایه‌گذاری در  سه ماهه اخیر سال جاری در استان اظهار کرد: در سال ۹۸ در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی بر استفاده از سرمایه‌های ایرانیان مقیم خارج از کشور علاوه بر سرمایه‌گذاران خارج تمرکز شده است.
وی افزود: با عنایت به طرح مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی در استان و تاکید مدیریت ارشد استان بر ضرورت بهبود فضای کسب و کار، فضای مناسبی برای پیگیری موضوع سرمایه گذاری در استان ایجاد شده است. همچنین همایش ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در دست برنامه‌ریزی است و با دعوت از جامعه هدف سرمایه‌گذاری در استان، امیدواریم بتوانیم شاهد سرمایه‌گذاری‌های گسترده‌ای در سطح استان باشیم.
وی افزود: طرح‌های مصوب سرمایه‌گذاری خارجی در سال ۹۸ شامل پنج طرح صنعتی در زمینه تولید کاغذ از آهک، تولید مکمل‌های دارویی، تولید قهوه فوری، تولید و بسته بندی توپ پینتبال، تولید سوغات مشهد همچون تسبیح و غیره است. همچنین یک طرح احداث واحد اقامتی، یک طرح در حوزه حمل و نقل زمینی و دریایی در دست اجرا است و به طور کلی از ابتدای سال جاری هفت طرح در استان اجرا خواهد شد.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.