تحقیقات spyshots نشان می‌دهد که Yamaha در حال برنامه‌ریزی برای به روز رسانی MT-۰۷ فوق العاده محبوب خود برای رقابت در سرعت با رقیبان خود است.

«یاماها» موتور محبوب "MT-۰۷" را به‌روز می‌کند

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، تحقیقات spyshots نشان می‌دهد که Yamaha در حال برنامه ریزی برای به روز رسانی MT-۰۷ فوق العاده محبوب خود برای رقابت در سرعت با رقیبان خود است.

در ابتدا در سال ۲۰۱۴ میلادی، موتور موازی ۶۸۹ کرومبولی و کماندار، در سراسر دنیا به لطف نیروی سرگرم کننده و هندلینگ بالا محبوب شد.

در عکس منتشر شده از نمای موتور تغییر چندانی دیده نمی‌شود، ولی قطعاً در داخل موتور باید تغییراتی را شاهد باشیم که یک تغییر شیوه به یورو ۵ می‌تواند یکی از آن ها باشد، . ممکن است یاماها یک نسخه از سیستم زمان بندی خود را همانطور که در آخرین R۱۲۵ دیده می شود هم در این مدل به کار بگیرد.

اگزوز موتور کمی تغییر ظاهری داشته و ممکن است در بخش فنی آن هم تغییراتی به وجود آمده باشد که کمک کند گازهای پاک و کم ضررتری از آن خارج شود و دلیل اصلاح اگزوز می‌تواند همین باشد.

داشبورد جدید کمی بزگتر از مدل موجود است، رقبا MT-۰۷ شروع به پیشرفته تر کردن داشبورد و سیستم‌های آن کرده‌اند، با مدل‌هایی نظیر KTM ۷۹۰ Duke که دارای نقاط TFT کامل و اتصال گوشی های هوشمند هستند، به نظر یاماها هم به فکر رقابت با آن ها افتاده است.

با توجه به اینکه هدف بازار این موتور به سمت جوانان است، تصور می‌کنیم که یاماها می‌تواند همین کار را انجام دهد، اگر چه ممکن است فقط یک نسخه بزرگتر از نسخه ال سی دی سیاه و سفید در مدل فعلی قرار دهد تا قیمت موتور را پایین‌تر نگه دارد.

چراغ جلوی موتور کمی تغییر کرده و شکل هندسی‌تری به خود گرفته است، که ممکن است برای سبک تر شدن و در نتیجه هندلینگ بهتر موتور به کار رفته باشد.

یک سیستم لوله کشی در نزدیکی سیستم ترمز قابل مشاهده است، بنابراین احتمالاً  آنچه در اینجا شاهد آن هستیم، یک آزمایش سیستم ABS باشد که ممکن است به‌روز رسانی پیش از یورو ۵ را هم پوشش دهد.

 در حقیقت MT، تمام رقبای خود را در بخش الکترونیک در حالت‌های قدرت و یا حتی کنترل و شتاب اولیه به چالش می‌کشد.

با توجه به اینکه در حال حاضر MT-۰۷ تنها در سال گذشته منتشر شده و در مرحله اولیه این نمونه است، تصور این است که این موتور جذاب به طور رسمی در سال ۲۰۲۱ معرفی شود، که آخرین مهلت برای به روز رسانی Euro ۵ برای مدل‌های موجود است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.