OPPO تأیید کرده است که گوشی هوشمند آینده با دوربین حفره ای در زیر نمایشگر فردا 26 ژوئن عرضه خواهد شد.

گوشی جدید OPPO با دوربین زیر نمایشگر فردا معرفی خواهد شد +فیلم

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، ما اخیرا متوجه شدیم که OPPO آمادگی خود را برای انتشار گوشی هوشمند با دوربین در زیر صفحه در MWC، Shangai اعلام کرده است، این شرکت تأیید کرده است که گوشی هوشمند آینده با دوربین حفره‌ای در زیر نمایشگر در تاریخ 26 ژوئن عرضه خواهد شد.

OPPO همچنین یک تیزر زودتر به اشتراک گذاشته است که به ما نگاهی دقیق‌تر به فناوری آینده می‌دهد. این تیزر ما را از تکامل دوربین جلو، از دوربین روتین سری OPPO N ، دوربین پاپ آپ در OPPO Find X و در نهایت دوربین دایره‌ای در OPPO Reno مطلع می‌کند.

تیزر معرفی گوشی را می توانید در ویدئو زیر ببینید

جذابیت این گوشی چگونگی فعال کردن دوربین خودعکس (سلفی) آن است، هنگامی که شخص دوربین خود را باز می‌کند، یک نوار در بالای صفحه ظاهر می شود، کاربر انگشت خود را در بالای صفحه قرار می‌دهد و دوربین مسدود می‌شود! به عبارت دیگر، OPPO با موفقیت نشان داد که چگونه یک دوربین خودکار را در یک صفحه نمایش یکپارچه کرده است و هیچ مکانی برای حفاری یا پاپ آپ وجود ندارد.

گفته می‌شود تولیدکنندگان دیگر مانند Xiaomi، سامسونگ و Vivo نیز بر روی فناوری مشابه کار می‌کنند و به احتمال زیاد دوربین‌های دیجیتال در آینده ممکن است عادی شوند.

 Xiaomi همچنین ویدیویی را نشان داده است که با Mi-9 کار می کند و دوربین ویژگی‌های جالبی دارد.

سازندگان گوشی های هوشمند برای رسیدن به یک صفحه نمایش کامل واقعی تلاش می‌کنند تا این حاشیه‌ها واقعاً کاهش یافته و فضای بیشتری از صفحه نمایش در اختیار کاربر قرار بگیرد، بعضی از تولید کنندگان مانند موتورولا، Huawei و سامسونگ با دوربین‌های جلو حفره ای در صفحه نمایش سعی خود را کرده‌اند اما با وجود تمام ابتکارات، دوربین جلویی هنوز پیکسل‌هایی را روی صفحه نمایش محدود می‌کند، انتظار می‌رود که OPPO در دوربین نمایشگر جدید این مشکل را حل کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.