این هفته گوشی‌های زیاد و خیلی جذابی به بازار عرضه نشد و Huawei Nova ۵ هم خیلی دیر معرفی شد و امکان اضافه کردن گوشی‌های جدید به رده بندی تقریباً از بین رفت.

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، پس از انتشار انواع گوشی های جدید در ماه های اخیر، با تمام کش و قوس های فراوان Galaxy A۵۰ سامسونگ موفق شد با یک پله صعود خود را به صدر جدول برساند.

گلکسی A۷۰ نتایج خیلی خوبی در هفته گذشته داشته و حسابی خودش را در دل کاربران جا کرده است، این گوشی هوشمند محبوب سامسونگ موفق شد با سه پله صعود خودش را به رتبه دوم، پایین تر از هم خانواده ضعیف تر خود برساند.

Xiaomi Mi ۹T که هفته گذشته در رتبه اول رده بندی جا خوش کرده بود، نتوانست خیلی خودش را در بالای جدول نگه دارد و با دو پله سقوط به رتبه سوم رسید.

 Redmi K۲۰ توانست ثبات خود را حفظ کرده و بدون تغییر در جایگاه چهارم قرار بگیرد اما Redmi Note ۷ موفق شد در ادامه روند مثبت خود با دو پله صعود به جایگاه پنجم برسد.

Galaxy M۴۰ سامسونگ که به تازگی هم منتشر شده و طرفداران زیادی را هم به خود جلب کرده همچنان در رده ششم جدول قرار دارد، Galaxy A۳۰ , Galaxy A۲۰ سامسونگ هم هر دو با دو پله صعود به رتبه هفتم و هشتم رسیدند.

Motorola One Pro که در این هفته معرفی شده توانست خودش را به رده بندی وارد کرده و جایگاه نهم را از آن خود کند.

و رتبه آخر رده بندی به یکی دیگر از تازه وارد ها تعلق دارد، Galaxy A۱۰ سامسونگ دیگر میان رده جدید این شرکت است و به رده بندی وارد شده تا جمع گوشی های هوشمند سامسونگ تکمیل شود و در این هفته شش گوشی سامسونگ را در جدول رده بندی شاهد باشیم!.

Galaxy Note۱۰ Pro سامسونگ که یکی از پر سرو صدا ترین گوشی‌های هوشمند بازار است در این زمان عرضه نشد، اما ماه آگوست به طور رسمی معرفی خواهد شد و ما بی صبرانه منتظر حضور این گوشی هوشمند سامسونگ هستیم.

گوشی دیگر به نوکیا ۲.۲ است که از لیست رده بندی ما خارج شده است، ممکن است هنوز هم شانس برگشت داشته باشد اما با معرفی گوشی های جدید این شانس روز به روز کم رنگ تر می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.