رهبر معنوی انقلاب بحرین با بیان اینکه هیچ گزینه‌ای جز مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی وجود ندارد، گفت، «معامله قرن» می‎خواهد وجدان امت‌ها را محک بزند.

شیخ عیسی قاسم: یا آزادگی یا بندگی مقامله قرن

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، آیت‌الله «عیسی قاسم» رهبر معنوی انقلاب بحرین دوشنبه‌شب در آستانه برگزاری کنفرانس اقتصادی بحرین مرتبط با طرح «معامله قرن» علیه فلسطین، در شهر مقدس قم سخنرانی کرد.

وی گفت که «هیچ گزینه‌ای به جز مقامت در برابر رژیم صهیونیستی وجود ندارد و امت یا باید آزادگی را انتخاب کند یا بندگی معامله قرن را».

شیخ عیسی قاسم افزود: «هیچ گزینه‌ای به جز مقاومت برای حفظ سرزمین جهان اسلام وجود ندارد». «معامله قرن به معنای فروش عزت و دین است».

شیخ عیسی قاسم در حال سخنرانی

وی خاطرنشان کرد، «معامله قرن» و «نشست اقتصادی بحرین» دو نوع جنایت به شمار می‎رود و در آزمایش آگاهی و شعور امت اسلامی محکوم به شکست است.

نشست بحرین از امروز به مدت دو روز با اهداف ادعایی جذب سرمایه‌گذاری در اراضی فلسطین و اعطای وام‌های کم سود به فلسطین برگزار می‌شود.

کارشناسان، نشست منامه را زمینه ساز اجرای طرح موسوم به معامله قرن دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا می‌دانند که از سوی جرد کوشنر داماد و مشاورش برای اجرایی شدن پیگیری می‌شود.

معامله قرن شامل انضمام کامل قدس به رژیم صهیونیستی، انضمام شهرک‌های موجود در کرانه باختری به این رژیم، نابودی کامل حق بازگشت آوارگان فلسطینی و تعیین منطقه ابودیس به عنوان پایتخت کشور فلسطین است.

طرح معامله قرن، پروژه‌ای آمریکایی، عربی، صهیونیستی و مبتنی بر تشکیل کشوری با حاکمیت مستقل و کامل برای فلسطینی‌ها نیست بلکه به دنبال مانور بر امتیازهای اقتصادی برای آنان است. طراحان معامله قرن همگی شهروندان آمریکایی یهودی‌الاصل و طرفداران اسرائیل و به طور خاص طرفدار شهرک‌سازی هستند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.