باقر درویش گفت: خیال می‌کنند پروژه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی با گرفتن چند عکس در کشوری پلیسی که مردم خود را سرکوب می‌کند، پیروز و فراموش می‌شود که مقامات بحرینی نماینده ملت بحرین نیستند؛ هرگز، ملت بحرین مخالف معامله قرن هستند و قطعاً کنفرانس بحرین شکست خواهد خورد.

کنفرانس منامه علیه ملت فلسطین شکست خواهد خورد/ رژیم پلیسی آل خلیفه نماینده مردم بحرین نیست

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، امروز سه شنبه کنفرانسی اقتصادی در بحرین برگزار می‌شود که از آن به عنوان اولین مرحله اجرای طرح آمریکا موسوم به «معامله قرن» برای باصطلاح حل نزاع میان فلسطین و رژیم صهیونیستی، یاد می شود.

این در حالی است که طرح معامله قرن بدون در نظر گرفتن حقوق ملت فلسطین بر آن است تا با اعطای پولی ناچیز، فلسطینیان را از سرزمین خود بیرون، حق بازگشت آوارگان به وطن خود را سلب، مقدسات مسلمانان را یهودی سازی و تاریخ را تحریف کند.

کنفرانس اقتصادی مذکور در حالی به میزبانی بحرین و مشارکت تعداد محدودی از کشورهای خودفروخته به آمریکا و رژیم صهیونیستی مانند عربستان سعودی، امارات و بحرین برگزار می شود که ملت فلسطین، گروه های مقاومت و کشورهای آزادی خواه و حامی مسئله فلسطین مخالفت شدید خود با این کنفرانس و معامله قرن را اعلام و تاکید کرده اند فلسطین و مقدسات اسلامی فروختنی نیست و هر تصمیمی در این نشست ها اتخاذ شود، قابل پذیرش نخواهد بود.

«باقر درویش» رئیس انجمن حقوق بشر بحرین در گفت‌وگو با خبرنگار گروه بین الملل قدس آنلاین، کنفران بحرین را جزئی از معامله قرن و فرآیند عادی سازی روابط کشورهای عربی مانند بحرین، عربستان و امارات با رژیم صهیونیستی دانست و گفت: آنها تنها به اینکه دولت بحرین حامل پیامهای عادیسازی با رژیم صهیونیستی باشد اکتفا نکردند و میخواهند که اولین بخش از طرح معامله قرن را نیز از منامه اعلام کنند. مردم بحرین به ملت و مسئله فلسطین وفادار خواهند ماند و حتی اگر حکومت بخواهد با توسل به زور عادیسازی را بر مردم تحمیل کند، این اقدام آیندهای نخواهد داشت و مردم بحرین تسلیم نخواهند داشت.

باقر درویش تصریح کرد: «جرارد کوشنر» داماد رئیس جمهور آمریکا و مسئول اجرای معامله قرن این توهم را دارد که میتواند از طریق فریب برخی از کشورهای عربی مجاور با فلسطین با پول، طرح خود را با موفقیت اجرایی کند و این امکان را برای رژیم اشغالگر قدس فراهم کند تا کرانه باختری را نیز به اشغال خود درآورده، بر مقدسات مسلمانان سیطره یابد و مسئله فلسطین را از بین ببرد، اما ملت های آزاده از جمله ملت بحرین تـأکید می‌کنند که کنفرانس بحرین و معامله قرن بی‌نتیجه خواهد بود.

رئیس انجمن حقوق بشر بحرین افزود: به برادرانمان در فلسطین این اطمینان را می‌دهیم که تمام ملت بحرین مخالف معامله قرن هستند. این کنفرانس را دولت بحرین برگزار می‌کند و این دولت به هیچ وجه نماینده ملت بحرین نیست. رژیم آل خلیفه از سال ۲۰۱۱ تاکنون بحرینی‌ها را سرکوب کرده و ۱۴ هزار نفر را بازداشت کرده است، فقط به دلیل آنکه این مردم خواهان دموکراسی هستند.

این معارض بحرینی بر حمایت قاطع ملت بحرین از ملت فلسطین و حق بازگشت آنها به میهن خود تأکید کرد و گفت: تمام پروژه‌های عادی سازی با رژیم صهیونیستی مردود است و قدس پایتخت همیشگی و ابدی فلسطین باقی خواهد ماند. هر قدر هم که ملت بحرین توسط حکومت خود سرکوب شوند، دستان آنها، دستان ملت فلسطین را محکم تر خواهد گرفت.

باقر درویش ضمن محکومیت سیاست های رژیم آل خلیفه در بحرین افزود: آیا این عجیب نیست دولتی که نماینده مردم خود نیست و آزادی را از آنها سلب کرده است، میزبان کنفرانسی برای فروش فلسطین به مبلغ ۵۰ ملیارد دلار باشد، در حالیکه تمام فلسطینیان این کنفرانس را که می‌خواهد سرزمین فلسطین را تسلیم اشغالگران صهیونیست کند، محکوم کرده اند؟!

وی در ادامه به معرفی حکومت ظالم آل خلیفه پرداخت و گفت: زندان های بحرین امروز پر است از زندانیان آزادی بیان. آنها بدون هیچ رحم و عطوفتی شکنجه می شوند و شوکرها بدن منتقدان دولت را لمس می کنند. شمار بسیاری سلب تابعیت و محکوم به اعدام و حبس ابد شده‌اند، فقط به خاطر آنکه خواهان دموکراسی هستند؛ اما با این وجود پشت ملت فلسطین را خالی نخواهیم کرد و معامله قرن را از بین خواهیم برد.

رئیس انجمن حقوق بشر بحرین در پایان تاکید کرد: خیال می کنند نبرد عادی سازی با گرفتن چند عکس در کشوری پلیسی که مردم خود را سرکوب می کند، پیروز و فراموش می‌شود که مقامات بحرینی نماینده ملت بحرین نیستند؛ هرگز، ملت بحرین مخالف معامله قرن هستند و قطعاً کنفرانس بحرین شکست خواهد خورد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.