قزوین_رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در خصوص استعفای علی صفری گفت: شهردار قزوین استعفا نداده است و اخباری که در فضای مجازی از استعفای علی صفری منتشر می شود، شایعه ای بیش نیست.

 شهردار قزوین استعفا نداده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در آخرین روزهای مردادماه سال ۹۶ زمزمه هایی مبنی بر رفتن مسعودنصرتی شهردار وقت قزوین و روی کارآمدن شهردار جدید به گوش می رسید که این زمزمه ها در شهریورماه همان سال به واقعیت پیوست و علی صفری در یکم شهریورماه سال ۹۶  با کسب ۶ رأی به‌ عنوان سرپرست شهرداری قزوین تا سقف حداکثر ۳ ماه انتخاب شد.

بعد از گذشت سه ماه از این انتخاب و در آبان ماه سال ۱۳۹۶، در چهارم آبان ماه همان سال و در جلسه شورای شهر قزوین و براساس انتخابات داخلی برگزار شده، علی صفری «سرپرست شهرداری قزوین و تنها گزینه شورای شهر» با ۹ رای موافق، به عنوان شصت و دومین شهردار قزوین انتخاب شد.

صفری دانش‌آموخته مهندسی محیط‌زیست بوده و پیش‌ از این سکان شهرداری بوئین‌زهرا را در دست داشته است و از سال ۱۳۸۷ در این عرصه خدمات‌رسانی کرد؛ از سوابق دیگر صفری می توان به سابقه ۶ ساله شهرداری بیدستان در کارنامه اش اشاره کرد.

صفری در این مدت موفق به کسب عناوین مختلفی از قبیل شهردار نمونه در سال‌های ۸۵ و ۸۶؛ شهردار برتر استان در سال ۱۳۹۱، شهردار برتر کشور در جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در سال ۱۳۹۱، شهردار برتر استان در حوزه سلامت شده است.

شاید بتوان گفت که صفری به عنوان شهردار پرماجرای فضای مجازی قزوین است چراکه بخشنامه ممنوع بودن آستین‌کوتاه برای رانندگان تاکسی و اهدا قبر رایگان به خبرنگاران نیز از دیگر اخبار پرسروصدا مربوط به صفری در فضای مجازی بوده که سال گذشته مطرح شده است اما گویا این ماجراهای فضای مجازی تمامی ندارد و ماجراهای فضای مجازی همچنان ادامه دارد.

ماجرای پرسروصدای و داغ این روزهای فضای مجازی که از رفتن و ماندن صفری به عنوان شهردار قزوین خبر می دهد و روز به روز با انتشار خبرهای داغ و البته پرحاشیه، بازار شایعات را د اغ تر می کند.

با اندکی گذر و رصد همین چند روز و یک هفته گذشته در فضای مجازی، واکنش های کاربرانی را می توان یافت که از استعفای «صفری» شهردار قزوین خبر می دهند و برخی کاربران در کانال ها و گروه های فضای مجازی این خبر را تایید و برخی دیگر نیز آن را شایعه ای بیش نمی دانند.

در این روزهای داغ فضای مجازی قزوین که خبرهایی از استعفای شهردار قزوین منتشر می شود، عکس العمل هایی از سوی اعضای شورای شهر نیز اعلام می شود، به گونه ای که حکمت الله داودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین هفته گذشته، خبر استعفای علی صفری را رد و بیان می کند: علی صفری استعفا نداده است زیرا تا زمانی که استعفایی به دست ما نرسیده، وی شهردار قزوین هستند.

وی در این جلسه به ادامه فعالیت صفری به عنوان شهردار قزوین تاکید می کند و ادامه می دهد: شهردار مشغول به کار بوده و در اتاق کاری‌اش حضور دارد و مسؤولان نظارتی مسایل نظارت خود را در دستگاه‌های اجرایی سطح استان قزوین انجام می‌دهند و شهرداری نیز از جمله این دستگاه‌ها است.

اما بعد از صحبت های رئیس شورای اسلامی شهر قزوین مبنی بر تایید ماندن صفری به عنوان شهردار قزوین، بازار شایعات در فضای مجازی دوباره جان تازه ای می گیرد و در همین هفته فضای مجازی خبری از «استعفای شهردار قزوین» حکایت می کند و در این خبر عنوان می شود که «علی صفری شهردار قزوین، استعفای خود را به شورای شهر تقدیم کرده است».

برای بررسی بیشتری این موضوع، خبرنگار قدس آنلاین مصاحبه ای را با رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ترتیب می دهد.

حکمت الله داودی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین بیان می کند: شهردار قزوین استعفا نداده است و اخباری که در فضای مجازی منتشر می شود، شایعه است.

وی ادامه می دهد: هر زمانی که علی صفری استعفای خود را به شورای اسلامی شهرقزوین تقدیم کند، استعفای وی را به صورت علنی به رسانه ها اطلاع رسانی می کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین اظهار می کند: علی صفری در حال حاضر به عنوان شهردار قزوین فعالیت می کند.

به گزارش قدس، بازار شایعاتی که این روزها در فضای مجازی قزوین بیش از پیش داغ تر می شود و باید دید و منتظر ماند که این شایعات چهره ای واقعی خواهند داشت و یا خبرهای دیگری شایعاتی بیش نیست.

لازم است اعضای شورای اسلامی شهر قزوین برای شفافیت موضوع استعفا یا عدم استعفای شهردار قزوین، جلسه ای را با خبرنگاران برگزار کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.