خراسان شمالی- المپیاد مهارت های امدادی دادرسان هلال احمر خراسان شمالی در بخش پسران با اعلام نتایج به کار خود پایان داد.

المپیاد مهارت های امدادی دادرسان هلال احمر خراسان شمالی به پایان رسید

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی؛ میری بازرس کشوری این دوره از المپیاد و معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان در این آیین از تمامی تلاش‌های انجام گرفته برای برگزاری این دوره از المپیاد توسط جمعیت هلال احمر و اداره کل آموزش و پرورش تشکر کرد.

وی بر لزوم ارائه آموزش های امدادی به دانش‌آموزان تاکید کرد و افزود: هفتمین دوره از المپیاد آماده در کشور هم اکنون در حال برگزاری است و استان های مختلف در تکاپوی برگزاری آن هستند تا تمامی مردم در سوانح و حوادث احتمالی از برکات آن بهره مند شوند.

وی خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم در هر خانواده تعدادی از اعضا، آموزش های امدادی را فرا گرفته باشند تا در شرایط مختلف و مواقع بحران از ظرفیت آن ها برای کاهش آسیب ها استفاده شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز در این آیین ضمن تقدیر و تشکر از عوامل برگزاری المپیاد گفت: دیگر زمان آن که صرفا موفقیت تحصیلی را عامل موفقیت در زندگی بدانیم منسوخ شده است.

خطیب زاده افزود: شما دانش آموزانی که در این المپیاد شرکت کرده و مهارت های مختلفی را در حوزه امداد و نجات فرا گرفته اید قطعاً از سایر هم سن و سالهای خود جلوتر هستید. تلاش کنید تا این مهارت ها را به نحو احسن یاد گرفته و به دیگران نیز بیاموزید.

وی تأکید کرد: نگاه تان را تغییر دهید و مهارت های اجتماعی، زندگی، کارآفرینی، فرهنگی و اقتصادی را در کنار هم به کار گیرید تا به موفقیت شما منتج شود.

علیزاده سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان شیروان که میزبانی این المپیاد را برعهده داشت نیز اظهار امیدواری کرد تا دانش آموزان با فراگرفتن آموزش های لازم و آموختن آن ها به دیگران سبب کاهش آسیب های ناشی از کمک رسانی غلط و همچنین اقدامات ناهنجار فرهنگی از قبیل سلفی گرفتن در حین حوادث شوند.

در پایان این آیین تیم های شرکت کننده از شهرستان های شیروان، اسفراین و فاروج به ترتیب رتبه نخست تا سوم این المپیاد در بخش آقایان را کسب کرده و از سوی مسئولان تجلیل شدند.

همچنین تیم اعزامی از شهرستان مانه و سملقان نیز به عنوان تیم منتخب بشردوستی انتخاب شد و مورد تجلیل قرار گرفت.

گفتنی است المپیاد مهارت های امدادی دادرسان هلال احمر خراسان شمالی در بخش دختران نیز امروز در شیروان در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.