گیلان- شرکت گاز استان گیلان موفق شد در میان ۳۰ شرکت گاز استانی با دریافت نمره ۷۷.۶ رتبه دوم سلامت اداری سال ۹۷ را کسب نماید.

شرکت گاز گیلان رتبه دوم سلامت اداری را کسب کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گیلان  ، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر کسب رتبه دوم شرکت گاز استان گیلان در زمینه سلامت اداری گفت: این ارزیابی توسط امور بازرسی شرکت ملی گاز ایران و در میان ۳۰ شرکت استانی صورت پذیرفته است و این شرکت با نمره ۷۷.۶ توانست این رتبه را کسب نماید.

وی با بیان اینکه این ارزیابی در زمینه های آموزش، قانون گرایی، شفافیت، پاسخگویی، شایسته سالاری، انضباط اداری و مالی، الگوی مصرف و بهره وری، استقرار و توسعه سامانه های الکترونیک و فناوری های نوین نظارت و کنترل داخلی انجام شده است، بیان نمود: خوشبختانه گاز استان گیلان با ارائه مستندات کامل، صادقانه و شفاف در همه این زمینه ها در میان استان های برتر قرار گرفته دارد.

اکبر ضمن قدردانی از کلیه پرسنل شرکت گاز استان که سهم بسزائی در کسب این موفقیت بزرگ داشته اند، اظهار داشت: شرکت گاز گیلان با رعایت شاخص های قانون ارتقای سلامت اداری و حقوق شهروندی توانسته به این موفقیت دست یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان هدف اصلی شرکت گاز استان گیلان را جلب رضایتمندی حداکثری مردم و مشترکین گرامی عنوان نمود و گفت: این شرکت تمام تلاش خود را به کار بسته تا با رعایت هر چه بهتر قوانین و ارائه خدمات صادقانه درجهت تحقق این هدف بزرگ گام بردارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.