گزارش شده که مایکروسافت بر روی صفحه نمایش 9 اینچی دو طرفه و صفحه نمایش 4:3 اینچی با دوام قابل شارژ کار می کند.

"Surface" جدید مایکروسافت احتمالا در نیمه اول سال آینده راه اندازی می‌شود

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، گزارش شده که مایکروسافت بر روی صفحه نمایش 9 اینچی دو طرفه و صفحه نمایش 4:3 اینچی با دوام قابل شارژ بالا کار می کند و انتظار میرود Surface جدید در نیمه اول سال آینده راه اندازی شود.

انتظار میرود تبلت Surface جدید نسخه جدید ویندوز را اجرا کند  (WCOS Windows Core OS) که برای صفحه نمایش دوگانه طراحی شده است، جالب توجه است این گزارش بیان می کند که دستگاه قادر به اجرای برنامه های اندروید است و از iCloud اپل پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می رود از پردازشگر 10 نانومتری Lakefield اینتل در قسمت سخت افزاری این گوشی استفاده شود و گزینه های اتصالات احتمالا شامل LTE یا حتی 5G هستند.

در اواخر سال گذشته، ویندوز گزارش داد که مایکروسافت در حال کار با اینتل در پردازنده دو هسته ای Surface با نام Centaurus است. شایان ذکر است که مایکروسافت تلاش کرده تا یک دستگاه مشابه را به عنوان بخشی از پروژه Andromeda ایجاد کند، با این حال این پروژه به نظر می رسد که به پایان رسیده است.

به استثنای مایکروسافت، شرکت هایی مانند Lenovo نیز بر روی دستگاه های قابل انعطاف با صفحه نمایش بزرگتر کار می کنند، انتظار میرود که سامسونگ گلکسی Fold را نیز به زودی عرضه کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.