در این گزارش به تعدادی از بازی‌های هیجان‌انگیز آینده که برای جلب توجه شما رقابت می‌کنند، پرداخته می‌شود تا برای ذخیره کردن عناوین مورد نیاز برنامه‌ریزی کنید، در این مطلب با بزرگترین بازی‌های جدید ۲۰۱۹ آشنا خواهید شد.

بهترین بازی‌هایی که در سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، بازی‌هایی که در E۳ ۲۰۱۹ معرفی شدند، برای کاربران به نظر راضی کننده خواهند بود، بقیه بازی های جدید ۲۰۱۹ در واقع به نظر بسیار قوی و جذاب هستند. این لیست، بسیاری از طرفداران خود را برای بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ در PS۴، Xbox One، Nintendo Switch و PC به احتمال زیاد راضی می کند. در این گزارش به تعدادی از بازی های هیجان‌انگیز آینده که برای جلب توجه شما رقابت می‌کنند، پرداخته می‌شود تا برای ذخیره کردن عناوین مورد نیاز برنامه ریزی کنید، در این مطلب با بزرگترین بازی‌های جدید ۲۰۱۹ آشنا خواهید شد.

بازی‌های جدید از جمله Astral Chain و Legend of Zelda، Gears ۵، The World Outsiders، Cyberpunk ۲۰۷۷ و بیشتر بازی ها، اکنون دارای تاریخ انتشار هستند، خودتان را برای یک سال پر از بازی های فوق العاده بزرگ و زیبا آماده کنید.

The Sinking City

پلتفرم های نرم افزاری: PC، PS۴، Xbox One، Switch

تاریخ انتشار: ۲۷ ژوئن ۲۰۱۹ (PC، PS۴، Xbox One) / پاییز ۲۰۱۹ (سوئیچ)

هیچ چیز "Lovecraftian" را مانند یک داستان کارآگاهی در روستای ساحلی که در آن ماهیگیران سعی دارند با آن روبه‌رو شوند هیجان انگیز و ترسناک نیست، Sinking City غرق شدن در یک دنیای کاملا متفاوت از دهه ۱۹۲۰ تنظیم شده است، شما با NPC های جهش یافته که با هیولاها و موجودات مخوف روبهرو هستند، ادامه می‌دهید و با انجام برخی از کارآگاه‌بازی‌های هوشمندانه در تلاش برای رسیدن به حقیقت هستید.

Super Mario Maker ۲ 

پلتفرم های نرم افزاری: Switch

تاریخ انتشار: ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹

نینتندو سطح بازی ماریو را برای سوئیچ کردن با Super Mario Maker ۲ و ادامه ابزارهای شگفت انگیز اول بازی برای ساخت سطوح ۲D خودتان را به ارمغان می‌آورد. احتمال زیادی وجود دارد که بتوانید آن را بسازید و همانطور که قبلا در Wii U و ۳DS دیده‌ایم، جامعه کمال یافته و بی‌نظیری از طرح‌های الهام بخش و چالش‌های غیر منتظره در انتظار شما خواهد بود.

 Super Mario Maker ۲ علاوه بر تمام ابزار موجود که شما را در بسیاری از سبک‌های بزرگ بازی های ۲D همراهی می کند، قسمت‌های جدید، دشمنان و ویژگی‌های جدیدی را شامل می‌شود، از جمله حرکات سفارشی دوربین و قابلیت‌های درخواست شده برای ایجاد دامنه ها.

 شما همچنین می‌توانید Super Bell از Super Mario ۳D World را اضافه کنید که لوله کش مورد علاقه همه را به گربه شگفت انگیز، تبدیل می‌کند.

Marvel Ultimate Alliance ۳: The Black Order 

پلتفرم های نرم افزاری: سوئیچ

تاریخ انتشار: ۱۹ ژوئیه ۲۰۱۹

مرول آلتیمیتی ۲ به ما در بازی‌های کامپیوتری به عنوان بازی ابرقهرمانانه از سری مرول، حسی نوستالژیک القا می کند.

نینتندو Marvel Ultimate Alliance ۳ را به عنوان یک بازی منحصر بفرد، از لحاظ جسمی، سهولت نسبی برای کنترل Joy-Con را برای حداکثر سرگرمی چند نفره ارائه می‌کند. تیم شما از قهرمانان در برابر Thanos و مینهای آنها در The Black Order دفاع می‌کند و شما باید از طریق لژیونر ها برای رسیدن به سطح بالاتر از طریق پانچ، پنجه و نیروهای دیگر استفاده کنید.

تعدادی از قهرمانان جدید که در فهرست قرار می‌گیرند، گزینه همکاری مشترک با Marvel Ultimate Alliance ۳ هستند.

Wolfenstein: Youngblood 

پلتفرم های نرم افزاری: PC، PS۴، Xbox One، Switch

تاریخ انتشار: ۲۶ ژوئیه ۲۰۱۹

جدیدترین بازی در سری Wolfenstein بازتولید شده Bethesda به دنبال Jes و Soph Blazkowicz، دختران دوقلوی BJ قهرمان سری گذشته  هستند که به دنبال پدر خود می‌گردند.

Wolfenstein ۲: Colossus New Year، زمانی اتفاق می‌افتد که نازی‌ها اقدامات تخریبگر خود را در پاریس پی می‌گیرند. با توجه به این که Wolfenstein: Youngblood از دوقلوهای ترور جداگانه پیروی می‌کند، نازی ها ترسناک به دنبال آنان می گردند، این اولین بازی در سری FPS است که در همکاری با دو بازیگر Blazkowicz  هم انجام می شود، اما اگر تصمیم به پخش انفرادی داشته باشید، هنوز یک شریک از AI دریافت خواهید کرد، به این ترتیب که شما از طریق نیروهای کمکی که در حال تیراندازی به همه چیزند، حرکت می‌کنید و مجبور نیستید به تنهایی بازی را ادامه دهید.

Control

پلتفرم های نرم افزاری: PC، PS۴، Xbox One

تاریخ انتشار: ۲۷ اوت ۲۰۱۹

بازی بعدی از Remedy Entertainment یک بازی متفاوت است و کنترل عناصر مایکل پین را با عجله و کاملاً فریبنده آلن ویک کنترل می کند. شما به عنوان جسی فدن بازی می‌کنید، یک زن به یک تسهیلات زیرزمینی به نام "قدیمی ترین خانه" وارد می شود که دفاتر فدرال در آن توسط نیروهای دنیایی دیگر کنترل شده است.

 شما باید برای مبارزه با سربازان تحت کنترل ذهن و نهادهای چند بعدی با استفاده از تپانچه، مورفین به عنوان سلاح و برخی از توانایی‌های فوق العاده که در طول زمان به دست می‌آورید با سبک Metroidvania بازی را ادامه دهید. با استفاده از جلوه های بصری و بی نظمی ناخوشایند (که از داستان SCP الهام گرفته است)، کنترل هدست از آن کسی است که می ‌خواهد در موقعیت ترس‌ناکی حضور داشته باشد که انسان حتی نمی‌تواند آن را درک کند.

Gears ۵

پلتفرم های نرم افزاری: PC، Xbox One

تاریخ انتشار: ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹

The Gears ۵ به سبک Force Awakens به سبک شبیه سازی Force Gears Gears ۵ می خواهد به شما یادآوری کند که این مجموعه همچنان به دنبال هیجان بالا است.

شخصیت جدید ائتلاف، دیگر جادوگر فونیکس نیست، اما کیت تصمیم به ترک پست خود به عنوان یک چرخ دنده اصلی گرفته است، در حال حاضر ما می دانیم او مربوط به ملکه ملخ Myrrah در برخی از اشکال آن و یا شخصی دیگر در گذشته بوده است. همه ویژگی‌هایی که تا به حال از این بازی منتشر شده به طور غیر منتظره درخشان است اما امیدواریم Gears ۵ چند شگفتی بیشتری را از زره پوش خود از راه اندازی مجدد ۲۰۱۶ تاکنون به همراه داشته باشد.

Death Stranding

پلتفرم های نرم افزاری: PC، PS۴

تاریخ انتشار: ۸ نوامبر ۲۰۱۹

Death Stranding اولین بازی Hideo Kojima پس از Metal Gear است و برای PS۴ منحصر به فرد است.

به طور طبیعی، این بازی ویژگی نوزادان عجیب و غریب و ستارگان Norman Reedus، Mads Mikkelsen، Lea Seydoux و دیگر چهره‌های آشنا از جهان بازی را نشان می‌دهد. هر یک از تریلرها برای پاسخ دادن به سؤالات ارائه شده است، اما همه چیزهایی که دیده‌ایم، با شخصیت اصلی سم (Reedus) به سختی با انواع موجودات مبارزه می‌کند.

Star Wars Jedi: Fallen Order

پلتفرم های نرم افزاری: PC، PS۴، Xbox One

تاریخ انتشار: ۱۵ نوامبر ۲۰۱۹

جنگ ستارگان Respawn Entertainment Star Wars Jedi: Order Fallen Show در مراسم Star Wars Celebration ۲۰۱۹ کاملاً معرفی شد و به نظر می‌رسد بازی Star Wars همان بازی باشد که همه منتظرش بودند.

این بازی ماجراجویی تک نفره، شخص ثالث تحت عنوان Cal Kestis، یک فرد ناشناس است که با پیروی از سه قاعده اصلی، وارد داستان می‌شود "بی‌تفاوت باشید، گذشته را قبول کنید، به هیچ کس اعتماد نکنید."

او خود را در حال فرار از یک مهاجم امپراتوری شناخته شده به عنوان خواهر دوم می‌داند که هیچ چیز را متوقف نخواهد کرد تا Cal Kestis را مانند بقیه از روی زمین محو کند.

Final Fantasy ۷ Remake

پلتفرم های نرم افزاری: PS۴ (انحصاری)

تاریخ انتشار: ۳ مارس ۲۰۲۰

طرفداران Final Fantasy ۷ RPG  بسیار شده بودند که با تصاویری مدرن و نرم و صریح طراحی شده اند و در E۳ ۲۰۱۵، Square-Enix در نهایت با بازخورد بزرگی در Cloud Strife مواجه شد. از آنجایی که ما در مورد Final Fantasy ۷ Remake چیزهای زیادی نمی دانیم، اما به نظر می رسد که این بازی برنامه ریزی شده است تا  بازی در هر بخش به اندازه مساوی تقسیم شود و در نهایت به فینال فانتزی ۱۵ برسد.

Skull and Bones

پلتفرم های نرم افزاری: PC، PS۴، Xbox One

تاریخ انتشار: ۲۰۲۰

دریای دزدان تنها بازی دزدان دریایی در جهان نیست،  Skull and Bones های Ubisoft نیز در سال جاری این کشتی‌ها را در اختیار دارد و با حملات دزدان دریایی در دریاهای آزاد بسیار واقعی‌تر خواهد بود.

بازی در پشت جهان سیاهی توسعه داده شده است و وعده داده است که یک مبارزات انفرادی جالب برای کنترل آبهای قرن ۱۸ در اقیانوس هند است، اما تمرکز واقعی به نظر می رسد بر روی کشتی آنلاین باشد که در آن هر بازیکن کنترل کشتی خود را در جنگ‌های ناوگانی تیم کنترل می‌کند. شاخک‌های عظیم پرنده‌ها، دریای خروشان و وحشتناک و تمام عناصر فراطبیعی در میان آتش سوزی‌ها وجود خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.