۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸
کد خبر: 661199

حمید مطهری به عنوان دستیار اول گل محمدی جای ساکت الهامی را روی نیمکت پدیده پر خواهد کرد.

دستیار جدید یحیی از راه رسید

به گزارش قدس آنلاین ،بعد از جدایی ساکت الهامی، دستیار پُر سروصدای یحیی گل‌محمدی در تیم فوتبال شهرخودرو خراسان، حالا حمید مطهری به عنوان دستیار اول این سرمربی انتخاب شده است.
مطهری، مربی سابق پیکان و نساجی در شرایطی به جمع شهرخودرویی‌ها پیوسته است که این روزها کلاس‌های پیشرفته مربیگری فدراسیون فوتبال را پشت سرگذاشته است؛مربی جدید شهرخودرویی‌ها در کارنامه مربیگری‌اش همواره به عنوان دستیار فعالیت کرده است و تنها یک‌بار سرمربی امیدهای پرسپولیس بوده است.
پیوستن مطهری به شهرخودرو مشهد در حالی اتفاق افتاد که در طی یکی دو روز گذشته برخی رسانه‌ها از حضور این مربی جوان در کادر فنی رسول خطیبی در ماشین‌سازی خبر داده بودند.
مطهری فصل گذشته بعد از صحبت‌هایش در حمایت از مجید جلالی از سوی مدیریت وقت باشگاه نساجی مازندران از کار برکنار شد تا در کارنامه آرام مربیگری‌اش یک حاشیه داغ داشته باشد؛ تیم فوتبال شهرخودرو خراسان از روز شنبه تمریناتش را برای شروع لیگ برتر نوزدهم زیر نظر یحیی گل‌محمدی آغاز کرده است و قرار است مطهری بعد از پایان کلاس مربیگری ظرف یکی دو هفته آینده به مشهد بیاید و کارش را با شاگردان جدیدش آغاز کند.
منبع : باشگاه خبرنگاران
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.