همدان _مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: با توجه به افزایش دما و بالا رفتن پیک بار استان و نزدیک شدن به وضعیت هشدار، از عموم مردم درخواست می‌شود نسبت به کاهش جدی مصرف برق خود اقدام کنند.

توجه مردم به صرفه‌جویی و کاهش مصرف برق  ضرورت دارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، محمدمهدی شهیدی با اشاره به وضعیت مصرف برق در آغازین روزهای فصل تابستان اظهار داشت: پیک بار برق استان همدان امروز به ۶۷۸ مگاوات رسید.
وی افزود: با توجه به افزایش دما و بالا رفتن پیک بار استان و نزدیک شدن به وضعیت هشدار، از عموم مردم درخواست می‌شود نسبت به کاهش جدی مصرف برق خود اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: همکاری مردم در این زمینه باعث جلوگیری از اعمال مدیریت اضطراری بار می‌شود.
وی ادامه داد: افزایش بی رویه مصرف برق در بخش‌های مختلف استان موجب افزایش بار تأسیسات و تجهیزات الکتریکی می‌شود که امکان آسیب و قطع ناخواسته برق را در پی دارد.
شهیدی ضمن درخواست از عموم شهروندان عنوان کرد: از ساعت ۱۲ تا ۱۷ حداکثر صرفه‌جویی در مصرف برق را داشته باشند و کولرهای آبی خود را در این ساعات بر روی دور کند و درجه کولر گازی را بر روی ۲۴ درجه تنظیم کنند.
وی با تأکید بر حذف مصارف برقی غیرضروری در ساعات ذکر شده گفت: خواهشمند است از لوازم برقی پر مصرف مثل اتو، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جارو برقی و نظایر آن در سایر ساعات به خصوص اوایل صبح استفاده شود.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.