همدان _مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: از ابتدای سال ۲ هزار و ۸۷۳ کارت سلامت ویژه رانندگان ناوگان برون شهری همدان صادر شد.

۲۸۷۳ راننده در همدان کارت سلامت دریافت کردند
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مصطفی پناهنده اظهار داشت: در مدت مشابه پارسال نیز ۲ هزار و ۹۷۶ کارت سلامت صادر شد.
وی با اشاره به فعالیت شش مرکز طب کار برای بررسی سلامت رانندگان و صدور کارت سلامت در استان افزود: سه شرکت طب کار در همدان، یک شرکت در ملایر، یک شرکت در نهاوند و یک شرکت در اسدآباد زیر نظر این اداره کل همه آزمایش های تشخیص طبی، معاینات بالینی، بینایی سنجی و شنوایی سنجی ویژه رانندگان را انجام می‌ دهند.
پناهنده ادامه داد: با توجه به جایگاه سلامت شغلی رانندگان حرفه‌ای در کاهش حوادث جاده‌ای و افزایش بهره وری شاغلان این حرفه، دریافت کارت سلامت الزامی است. 
مدیرکل راهداری استان همدان، ارائه کارت سلامت شغلی ویژه رانندگان حرفه‌ای را یکی از مدارک مورد نیاز برای دریافت و تمدید کارت هوشمند رانندگی عنوان کرد و یادآور شد: از ابتدای سال همچنین ۱۰۶ کارت هوشمند صادر، ۱۲۶ کارت تعویض و کارت ۳ هزار و ۴۲۱ راننده نیز تمدید شده است.
این مسئول اضافه کرد: معرفی نامه تامین اجتماعی، کارت سلامت، صلاحیت فردی، دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی سیکل، گواهینامه متناسب با وسیله نقلیه، دارا بودن مدرک کلاس های آموزشی از جمله مدارک و شرایطی است که برای دریافت کارت هوشمند الزامی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.