مرد متمول ادعای ربودن همسرسابقش را رد کرد و گفت: برای اخاذی از من سناریو نوشته‌اند.

صیغه را تمدید نکردم، برایم سناریو نوشت

به گزارش قدس آنلاین ، دو سال پیش زن جوانی که خود را «افسانه» معرفی می‌کرد با مراجعه به یکی از کلانتری‌های مشهد مقدس مدعی شد همسر سابقش او را ربوده و از او اخاذی کرده است.

او در تشریح ماجرا گفت: من آرایشگرم و چندماه پس از فوت همسرم با مرد میانسالی به نام «سهیل» در یکی از بوستان‌های مشهد آشنا شدم. به دنبال این آشنایی، صیغه‌اش شدم اما پس از اتمام مدت صیغه، حاضر به تمدید آن نشدم. دلیلش هم این بود که دیگر از اخلاق و رفتارش خوشم نمی‌آمد. به همین خاطر هرچه او بیشتر برای تمدید صیغه‌نامه اصرار می‌کرد، من بیشتر روی نظرم تأکید می‌کردم. با این وجود عصر روز پنجشنبه وقتی از محل کار راهی منزلم بودم او را که کنار خیابان و داخل خودروی شاسی بلندی نشسته بود، دیدم. می‌خواستم راهم را کج کنم که اوپیاده شد و خواهش کرد تا در داخل ماشین کمی با هم  در خصوص موضوع یاد شده صحبت کنیم. ابتدا حاضر به این کار نبودم اما وقتی دو نفر از بستگانش را داخل ماشین دیدم  خواهشش را قبول کردم و با پای خود وارد خودرو شدم. باز هم همان حرف‌های قبلی را تکرار کرد و می‌خواست برای یکسال دیگر صیغه‌اش شوم که من این بار هم نپذیرفتم. تازه می‌خواستم از ماشین پیاده شوم که سهیل ناگهان از کوره در رفت و مانع خروجم شد. بعد به کمک دو همراهش، با زور و تهدید مرا به خانه‌ای در اطراف شهر برد و پس از دریافت پول‌ها و طلاهایم به این شرط که دوباره صیغه‌اش شوم، رهایم کرد. حالا هم به مرکز پلیس آمدم تا از قانون برای دفاع از خودم کمک بگیرم تا دیگر دست از سرم بر دارد.

بدنبال این دادخواست و به دستور بازپرس پرونده، شناسایی و دستگیری سهیل در دستور کار پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.ردیابی‌های کارآگاهان پلیس آگاهی نشان می داد سهیل پس از طرح شکایت از سوی همسرش از مشهد خارج شده و در شمال غرب تهران ساکن شده است.

  بدین ترتیب کارآگاهان با نیابت قضایی برای دستگیری متهم از کارآگاهان پلیس آگاهی تهران کمک خواستند. با این نیابت قضایی و با دستور بازپرس سهرابی رئیس شعبه 9 دادسرای جنایی مرکز، تحقیقات برای دستگیری متهم در تهران آغاز شد و کارآگاهان ظرف 24 ساعت سهیل را در شهرک قدس شناسایی و دستگیر کردند.

 با انتقال این مرد پولدار به دادسرای جنایی، وی تحت بازجویی قرار گرفت و با رد اتهام علیه خود گفت: پس از جدایی از همسر اولم با افسانه آشنا شدم وصیغه‌اش کردم اما بدلایل شخصی دیگر  دوست نداشتم با او باشم .به همین دلیل صیغه‌نامه را تمدید نکردم اما او دست بردار نبود و هرازگاهی به بهانه‌های مختلف از من اخاذی می‌کرد تا این که تصمیم گرفتم در تهران زندگی کنم. حالا هم سناریوی اخاذی و  ربودنش توسط مرا نوشته است تا با این حربه باز هم از من اخاذی کند.

بدین ترتیب متهم برای تحقیقات تکمیلی به مشهد انتقال خواهد یافت تا راز این پرونده گشوده شود.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.