تحقیقات قضایی و پلیسی در خصوص پرونده مرگ مشکوک یکی از بازاریان تهران آغاز شده است.

آیا کالبدشکافی دلیل مرگ مرد حجره‌دار را مشخص می‌کند؟

به گزارش قدس آنلاین، ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه  یکم تیرماه جاری بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران در جریان مرگ مشکوک مرد میانسالی قرار گرفت.

با حضوربازپرس «مرادی» و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مرکز، مشخص شد مرد ۴۵ ساله‌ای که در کار البسه و پوشاک است و در یکی از راسته‌های بازار بزرگ تهران حجره دارد، در خانه زن جوانی میهمان بوده است که ناگهان حالش بد شده و قبل از انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

بر این اساس، زن جوان از سوی تیم جنایی تحت بازجویی قرار گرفت و در شرح ماجرا گفت: من در بازار تهران، حجره لباس فروشی زنانه دارم و مرد فوت شده نیز هم صنفی من است و در کنار مغازه‌ام حجره لباس فروشی دارد. به همین خاطر از ۲ سال و نیم قبل یکدیگر را می‌شناسیم و همکاری داریم. مدتی قبل او به حجره‌ام آمد وگفت که مشکل مالی دارد و از من کمک مالی خواست که با توجه به حسن شهرتش و این که می‌دانستم آدم خوش حسابی است، پذیرفتم مبلغی به عنوان قرض به او بدهم تا پس از دریافت وام از بانک، طلبم را پرداخت کند. بنابراین ساعتی قبل او طبق قرار قبلی به در خانه ما آمد تا با هم در این باره حرف بزنیم که به دعوت مادرم وارد خانه شد اما هنوز لحظاتی از ورودش به منزل ما نگذشته بود که ناگهان حالش بد شد و روی زمین افتاد. باورمان نمی‌شد و در حالی که من و مادرم شوکه شده بودیم، با اورژانس تماس گرفتیم و مأمورین اورژانس هم او را به بیمارستان منتقل کردند که نتیجه‌ای نداشت و طبق اظهارات پزشکان بیمارستان، به علت ایست قلبی  فوت کرده است.

از سوی دیگر با توجه به مشکوک بودن مرگ این مرد بازاری به دستور بازپرس پرونده جسد وی برای کالبد شکافی و انجام آزمایش‌های لازم در جهت مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.