قزوین_ رئیس خانه مطبوعات استان قزوین گفت: گاها شاهد توزیع ناعادلانه آگهی های دستگاه های اجرایی در بین نشریات و مطبوعات هستیم و این موضوع به عنوان دستورکار خانه مطبوعات قرار گرفته است.

 توزیع آگهی های دستگاه های اجرایی ناعادلانه است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جابرخرم نیا در نشست هم اندیشی مدیران مسئول رسانه های این استان با هیئت مدیره خانه مطبوعات استان که در سرای سعدالسلطنه سالن پژوهشکده موسیقی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: این جلسات ادامه خواهد داشت و برنامه هایی را در خانه مطبوعات استان برای پیشکسوتان نیز در نظر گرفته ایم.

وی افزود: خانه مطبوعات استان با یک موتور محرک خوب و سرعت مناسبی فعالیت های خود را سازماندهی کرد و برنامه های متنوعی اجرا شد.

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین بیان کرد: بعد از برگزاری هفتمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان، صندوق مالی خانه به صفر رسید و بخشی از برنامه های خانه از جیب اعضای خانه و هزینه های شخصی پرداخت شد و با وجود مشکلات مالی، وجود برخی نگرش های سیاسی موجب شد تا هنگام برگزاری هفتمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان، برخی اعضا مورد هجمه قرار گرفته و مجبور به ترک خانه مطبوعات شوند.

خرم نیا گفت: جایگاه حاکمیتی و چیشنی که در خانه مطبوعات پیش بینی شده بود در بین دستگاه های اجرایی به رسمیت شناخته نشده و یکی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی گفته بود که لازم است برای احیای جایگاه خانه مطبوعات مطالعات پژوهشی از سوی خانه ملت دنبال شود که تحقق این موضوع مسلزم تامین مالی است.

وی اضافه کرد: برخی از مدیران به طور کامل غیرهمسو با خانه مطبوعات حرکت کرده و در مواردی مانع تراشی کردند این درحالی است که استاندار قول داده بود که تمام اقدامات رسانه‌ای باید از طریق خانه مطبوعات پیگیری شود.

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین یادآور شد: گاها شاهد توزیع ناعادلانه آگهی های دستگاه های اجرایی در بین نشریات و مطبوعات هستیم و این موضوع به عنوان دستورکار خانه مطبوعات قرار گرفته است.

خرم نیا در بخش دیگری به مشکلات صنفی دیگر رسانه ها از جمله تامین کاغذ پرداخت و مطرح کرد: بسیاری از روزنامه های کلان کشور در تامین کاغذ ناتوان هستند و این شرایط به دلیل مشکل تهیه کاغذ در کشور است.

وی ادامه داد: آموزش پذیری در بین اصحاب رسانه استان دارای اهمیت کمی است و برخی حاضر به هزینه برای فراگیری موضوعات رسانه ای نیستند.

انتهای پیام/  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.