معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به تغییر ساعت کار ادارات گفت: در حال حاضر فرآیند این طرح در حال انجام است و چنانچه به جمع‌بندی برسند ساعت کاری ادارات از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۴ :۳۰ تغییر خواهد کرد.

احتمال کاهش ساعت کاری ادارات تهران تا ۱۴:۳۰

به گزارش قدس آنلاین از تسنیم، غلامرضا عباس پاشا عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تغییر ساعت اداری در فصل تابستان اظهار داشت: در حال حاضر فرآیند این طرح در حال انجام است و چنانچه به جمع‌بندی برسند ساعت کاری ادارات از ساعت ۶ :۳۰ تا ۱۴ :۳۰ تغییر خواهد کرد.

وی با اشاره به نامه وزیر کشور به معاون اول رئیس‌جمهور افزود: قرار است این موضوع در جلسه هیئت دولت مطرح شود و با توجه به اینکه پیک مصرف که از ساعت ۱۳ تا ۱۶ است قطعاً این تغییر ساعت ادارات می‌تواند تأثیرگذار باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران همچنین ادامه داد: مدیریت مصرف از یک ماه گذشته در ادارات سطح استان با توجه به مصوبه شورای اداری آغاز شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تغییر ساعت اداری صرفاً مربوط به شهر تهران است و در شهرستان‌ها این موضوع متفاوت است و همان‌طور که پیش از این نیز اعلام شده باید هماهنگی لازم بین وزارتخانه‌ها و وزارت کشور صورت گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.