در بازدید رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از زندان مرکزی مشهد و به مناسبت هفته قوه قضائیه، به بیش از ۹۰۰زندانی این استان ۱۰روز مرخصی اعطا شد.

اعطای مرخصی به ۹۰۰زندانی خراسان رضوی در هفته قوه قضائیه

به گزارش قدس آنلاین، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در این بازدید از زندانیان حاضر در مراسم خواست فرصت حضور در زندان را  غنیمت شمرده و در جهت خودسازی و اصلاح رفتار و کردار خود بیندیشند و تلاش کنند.

حجت الاسلام علی مظفری همچنین به مسوولان و پرسنل شاغل در زندان‌ها گفت: هر چند شرایط محیطی کار در زندان بسیار سخت است؛ اما شما نیز به پیروی از دستورات و فرامین الهی از اینکه در کنار مددجویان قرار گرفته اید و می‌توانید با رعایت اخلاق اسلامی به رسالت خود به نحو احسن عمل کنید، خشنود باشید.

رئیس کل داگستری استان در پایان این مراسم ضمن بررسی مشکلات قضائی برخی زندانیان، به مناسبت بزرگداشت هفته قوه قضائیه و بنا به پیشنهاد جمشیدی مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی، به بیش از ۹۰۰نفر از زندانیان واجد شرایط به مدت ۱۰روز مرخصی اعطا کرد.

۱۱زندان به همراه کانون اصلاح و تربیت و اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی چناران زیر پوشش اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان رضوی است.

شمار زندانیان استان خراسان رضوی از ۲۲هزار نفر در سال گذشته به ۱۶هزار نفر در سال جاری کاهش یافته است.

منبع: صدا وسیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.