البرز- عضو شورای اسلامی شهر طالقان گفت: توسعه گردشگردی می تواند به عنوان یک راه حل اصلی برای ایجاد اشتغال پایدار در این شهرستان در دستور کار قرار گیرد.

توسعه گردشگری اشتغال پایدار در طالقان ایجاد می‌کند

حامد صادقیان در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: طالقان از ظرفیت های بسیار زیادی در حوزه گردشگری برخوردار است و در سال های اخیر رویکرد مناسبی به شکوفایی این ظرفیت به وجود آمده است.

وی افزود: مسئولان شهرستان واستان نیز در جهت ایجاد بستر مناسب برای توسعه گردشگری در شهرستان پیگیری ها و مصوبات خوبی داشته اند که می تواند این روند را شتاب ببخشد.

صادقیان عامل اصلی مهاجرت های صورت گرفته از طالقان را بحث اشتغال عنوان کرد و گفت: متاسفانه به دلایل مختلف واحدهای صنعتی وتولیدی  واشتغالزا به میزان کافی در سطح شهرستان شکل نگرفته و امروز موضوع اشتغال پایدار و درآمد برخی خانوارها با چالش روبرو است.

این عضو شورای شهر طالقان تصریح کرد: با کوچکترین اقدامات و سرمایه گذاری در حوزه گردشگری شاهد تامین معیشت مردم خواهیم بود لذا موضوع توسعه زیرساخت های گردشگری وایجاد بستر لازم برای حضور سرمایه گذاران باید به شکل جدی دنبال شود.

صادقیان با بیان اینکه اجرای عملیات گازرسانی واحداث راه جدید هشتگرد به طالقان می تواند به روند توسعه شهرستان و کاهش مهاجرت ها کمک کند گفت: در این راستا اراده خوبی از سوی مسئولان شهری واستانی به وجود آمده و با توجه به مصوبات اخیر سفر استاندار به طالقان آینده روشنی را برای آن متصور هستم.

وی در پایان گفت: برخی مصوبات در سطح ملی با توسعه گردشگری طالقان درتضاد است که در این خصوص رایزنی ها و جلساتی برای رفع آنها در حال برگزاری است و امیدوارم به ثمرات خوبی برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.