ساری - فرمانده سپاه کربلا مازندران از مرمت ۲۷۴ واحد مسکونی سیلزده خبر داد.

مرمت ۲۷۴ واحد مسکونی مناطق سیلزده مازندران به پایان رسید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار محمدحسین بابایی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به اینکه تعمیر ۱۵ واحد دیگر تا پایان تیرماه به اتمام خواهد رسید، اظهار کرد: تاکنون ۸۶ واحد خسارت دیده مددجویان کمیته امداد و بهزیستی جهت ساخت معرفی شد که در مرحله پی کنی، فونداسیون و نازک کاری هستیم.

وی با اعلام اینکه دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی برای مرمت واحدهای آسیب دیده هزینه شد، از هزینه سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی در بخش های دیگر خبر داد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه طبق بررسی‌های صورت گرفته از ۵۵۰ واحد آسیب دیده مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، ۳۶۱ واحد تخریبی و مابقی نیاز به تعمیرات دارد، خاطرنشان کرد: بسیج پس از بحران سیل در مراحل مختلف حضور و به مردم خدمات ارائه کرد و هم اکنون آماده ساخت واحدهای تخریبی است.

سردار بابایی با اشاره به اینکه طی سه سال گذشته ساخت مسکن محرومان را برعهده گرفتیم، گفت: از زمانی که زمین و نقشه واگذار شود، ساخت مسکن مددجویان را سه ماهه به پایان می رسانیم.

وی یادآور شد: ساخت ۴۹۳ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد را در سالجاری در دست اجرا داریم و تا شهریورماه آماده تحویل می شود.

فرمانده سپاه کربلا مازندران از فعالیت ۷۹۵ گروههای جهادی در استان خبر داد و افزود: از این میان، ۵۱۰ گروه جهادی در حوزه عمرانی فعالیت می کنند.

سردار بابایی به اعزام ۷۵ مشاور برای سرکشی به خانوارهای سیلزده برای امداد روحی و روانی اشاره و یادآور شد: خدمات این مشاوران به صورت رایگان ارائه شده است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران تاکید کرد: در مساله عفاف و حجاب فقط نیروی انتظامی متولی نیست و برابر قانون، ۲۶ ارگان و نهاد باید کارشان را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه در موضوع ناهنجاری های اجتماعی مردم نقش تاثیرگذاری دارند، گفت: در این راستا تشکیلات حاکمیتی نیز باید به وظیف شان عمل کند.

وی یادآور شد: طی ۸ سال گذشته مدیریت نقاطی از سواحل و تفرجگاه ها را برعهده گرفتیم و توانستیم با اجرای برنامه های جذاب و سرگرم کننده، موجبات رضایت مردم را فراهم کنیم.

سردار بابایی با باین اینکه در مناطق گردشگری تاسیسات رفاهی دایر و با هزینه های مردم آن نقاط را اداره می کنیم، اعلام کرد: درصورت واگذاری مناطق گردشگری، در راستای پرکردن اوقات فراغت مردم گام های اساسی برمی داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.