-مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: تلاش می کنیم تا پایان سال ۳۷ مددجوی فاقد مسکن جوین خانه دار شوند.

۳۷ مددجوی فاقد مسکن جوین خانه دار خواهند شد

به گزارش قدس آنلاین، حبیب الله آسوده صبح امروز  در سفر به شهرستان جوین و دیدار با فرماندار و امام جمعه این شهرستان اظهار کرد: مساله زکات در کمیته امداد دارای اهمیت بسیاری است و باتوجه به اینکه شهرستان جوین از لحاظ کشاورزی بسیار غنی است انتظار می‌رود تا در زمینه جذب این فریضه الهی تلاش بیشتری شود.

وی افزود: در جوین ۳۷ مددجوی فاقد مسکن داریم که تلاش داریم با همکاری امام‌جمعه و فرماندار از ظرفیت‌های موجود در شهرستان در جهت خانه دارشدن این مددجویان استفاده شود تا امسال دغدغه این افراد در بحث خانه دار شدن مرتفع شود.

همچنین در ادامه جلسه فرماندار جوین نیز اظهار کرد: آمادگی همکاری در بحث اشتغال و تخصیص اعتبارات لازم را داریم و همیشه در جلسات مطرح کردیم تا تمامی اداراتی که در بحث اشتغال ورود کرده و اعتباراتی دارند بصورت زنجیره ای وارد کار شوند.

حسین جمشیدی افزود: در بخش مسکن مددجویان کمیته امداد نیز آماده سازی بستر اولیه را انجام می دهیم اما در این بخش نظارت اصلی بر ساخت منزل بصورت قانونی و بر اساس اصول مهندسی با کمیته امداد است.

وی گفت: در بررسی منطقه پیراکوه که مردم کشاورزی معمولی دارند، مشخص شد میتوان طرح بافت قالی و قالیچه را در این منطقه راه اندازی و شاهد موفقیتهای خوبی باشیم لذا این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

همچنین امام جمعه جوین نیز در جلسه گفت: با توجه به شرایط جغرافیای جوین بهترین اشتغال بخش دام است و آماده همکاری با کمیته امداد هستیم تا بستر لازم برای ایجاد اشتغال را فراهم کنیم.

حجت الاسلام محمدتقی دلیری پور ادامه داد: در زمینه مسکن می توانیم با تعامل و ارتباط با خیران نسبت به اهدای زمین موردنظر جهت ساخت مسکن مددجویی اقدام کرد.

منبع: مهر
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.