مدیر امور فرهنگی کارکنان و خدام آستان قدس گفت:بیش از ۷ هزار خادم، ۲۴۰ هزار خادمیار و ۱۸ هزار کارمند آستان قدس تحت پوشش فعالیت‌های سازمان فرهنگی می‌باشند.

فعالیت های سازمان فرهنگی آستان قدس محدود به استان نیست
به گزارش قدس آنلاین حجت الاسلام عماد دخانی مدیر امور فرهنگی کارکنان و خدام آستان قدس رضوی گفت: عمده فعالیت های امور کارکنان و خدام آستان قدس رضوی در دو بخش امور فرهنگی خدام و مدیریت مبلغان تحت پوشش این سازمان می باشد و فعالیت هایی نیز در این زمینه ها صورت گرفته است.
 وی تصریح کرد: ما در  سازمان فرهنگی یک جامعه مخاطب ۳۰۰ هزار نفری تحت پوشش داریم و گستردگی فعالیت ها محدود به استان نیست و به صورت کشوری می باشد.
مدیر امور فرهنگی کارکنان و خدام آستان قدس رضوی با اشاره به برنامه های برگزار شده در این سازمان گفت: سطح برنامه هایی که در ایام مختلف برگزار می شوند به صورت ملی و کشوری است.
حجت الاسلام دخانی با اشاره به حوزه مبلغان و اعزام مبلغان از طریق سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی به سراسر نقاط استان و کشور افزود:کلیه اعزام مبلغان را در استان پیگیری و در این حوزه دو رویکرد شامل اعزام مبلغان به مناطق محروم و مناطق موقوفه دار را دنبال می کنیم.
وی تصریح کرد: همچنین در حوزه اعزام مبلغان دو کانون خادمیاری ملی داریم که شامل کانون خادمیاران مبلغ و کانون خادمیاری مادهین می باشند.
مدیر امور فرهنگی کارکنان و خدام آستان قدس رضوی گفت: در کانون خادمیاران مبلغ، کل مبلغان کشور می‌توانند شرکت کنند و تعداد آنها در این کانون ۲۲۰۰ نفر است ؛ کانون خادمیاری مادهین نیز جمعبتی حدودی دو هزار نفر از کشور دارد و در مسیر فرهنگی قرار گرفته و حرکت می کند.
حجت الاسلام دخانی افزود: ۳۱ سر رابط کانون خادمیاری در کشور داریم و این موضوع در سطح ملی گسترده است و این کانون ها آماده انجام هر گونه فعالیت فرهنگی می باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.