به گفته یک مدیر اجرایی هوآوی گوشی هوشمند Mate X در مراحل پایانی کار خود است و در ماه سپتامبر یا شاید هم زودتر به بازار جهانی عرضه شود.

"Huawei Mate X" به احتمال قوی در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، وینسنت پانگ، رییس منطقه غرب اروپای هوآوی، در  نیویورک گفت: پیش بینی ما سپتامبر است اما ممکن است زودتر هم آماده شود اما مطمئناً سپتامبر برای عرضه این گوشی تاشو تضمین شده است.

پانگ یادآوری می‌کند که گوشی قابل انعطاف Huawei Mate X یک تلفن مجهز به فناوری 5G است.

Mate X احتمالاً تحت تأثیر Galaxy Fold سامسونگ قرار گرفته است که با نسخه 4G LTE  و با یک نسخه 5G عرضه شده بود، البته کهکشانی سامسونگ فقط یکبار عرضه شد و هرگز قیمت رسمی نداشت.

قطعا در کشورهایی که از 5G پشتیبانی می‌کنند، Mate X می‌تواند تجربه شیرینی برای کاربران باشد، البته که Mate X با توجه به ممنوعیت‌های Huawei به ایالات متحده عرضه نخواهد شد.

Mate X با سیستم عامل اندروید اجرا خواهد شد!

زمان بیشتری برای آزمون  Huawei Mate X به دست آمده است، تا جایی که یک بازی، در تمام صفحه نمایش خود داشته باشیم؛ در پنل جلویی، عقب و باز شدن به حالت تبلت.

بازی با Mate X

بازی PUBG عملکرد عالی داشته و روی صفحه نمایش 8 اینچی این گوشی لذت زیادی را برای کاربر به وجود می آورد. تنها موضوعی که نگران کننده است این بوده که، Mate X در Android برنامه‌های خود را اجرا خواهد کرد که با توجه به تحریم های آمریکا و گوگل محدودیتهای زیادی برای این سیستم عامل در گجت های هوآوی وجود خواهد داشت.

این تصمیم ممکن است به این دلیل باشد که ممنوعیت شرکت‌های آمریکایی (از جمله شرکت های نرم افزاری مانند گوگل) از تحریم Huawei لغو شده باشند! مقامات Huawei گفته‌اند که به شدت اعتماد به نفس دارند و Mate X را با Android راه اندازی کرده‌اند و به طرح اولیه آن دست نمی‌زنند.

چرا سپتامبر؟

مدیران ارشد هوآوی گفته‌اند که راه اندازی Mate X به دلیل فراهم کردن بستر اتصالات 5G تا سپتامبر احتمالاً طول خواهد کشید و تحریم‌های آمریکا دلیل تأخیر عرضه این گوشی هوشمند تاشو نیست.

Huawei در حال انتظار برای قرار دادن 5G است تا در چین و سایر نقاط جهان موفق باشد، 5G تا چند وقت گذشته فقط در انگلستان موجود بود، که همیشه قلمرو کلیدی برای تلفن های هوشمند Huawei نیز بوده است.

پانگ گفت: بحث مهم تر همان سخت افزار است که باید بدون نقص کار کند [همانطور که ما در MWC نشان دادیم]، او گفت که Huawei زمان خود را برای تدوین نرم افزارهای گوشی صرف کرده است تا زمانی که Mate X در حالت تبلت قرار می‌گیرد برنامه‌ها به حالت تمام صفحه سازگاری داشته باشند.

وقتی از او پرسیده شد که آیا Huawei برای اطمینان از دوام صفحه نمایش OLED Mate X و جلوگیری از مشکلاتی که برای Galaxy fold  سامسونگ اتفاق افتاد چه راه کاری دارد، گفت: این یک راز است، اما ما آزمایش های زیادی در این مورد انجام داده‌ایم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.