حکم اعدام طلافروش هوسرانی که نوجوانان جویای کار را فریب می‌داد و به آنان تعرض می‌کرد، اجرا شد.

سرقت از «بی.ام.و» راز طلافروش هوسران را فاش کرد

به گزارش قدس آنلاین اوایل آذر ماه سال ۹۶ جوان موتور سواری از داخل یک خودروی «بی.ام.و» که در حال ورود به پارکینگ ساختمانی در شمال تهران بود، کیفی را دزدید. سارق جوان که تصور می‌کرد با ربودن کیف چرمی، پول خوبی به دست می‌آورد متوجه شد به جز چند حلقه سی دی چیز خاصی داخل کیف نیست. جوان سارق وقتی برچسب سی‌دی‌ها را دید که روی هرکدام از آنها نام یک فیلم ایرانی یا خارجی نوشته بود،ابتدا قصد کرد سی‌دی‌ها را به داخل سطل زباله بیندازد ولی بعداً نظرش برگشت و تصمیم گرفت آنها را ببینند تا این گونه برای چند ساعتی وقتش  را پر کرده باشد.

اما این، پایان ماجرا نبود. چون اوبرخلاف انتظارش با دیدن اولین سی‌دی به جای فیلم سینمایی، با صحنه‌هایی مواجه شد که نشان می‌داد صاحب کیف در حال اذیت و آزار نوجوانی است. سارق بقیه فیلم‌ها را هم تماشا کرد و محتوای سی‌دی‌های دیگر هم چیزی جز این نبود.  

مشاهده چهره نوجوانانی که قربانی هوسرانی مرد شیطان صفت شده بودند، موجب شد تا سارق، سی‌دی‌ها را همراه با نامه‌ای از شرح ماجرا برای پلیس آگاهی ارسال کند. بدین ترتیب با ورود کارآگاهان به موضوع، مشخص شد مرد متجاوز مالک یک کارگاه طلاسازی و همچنین یک طلا فروشی در شمال تهران است.

بر این اساس با دستور بازپرس پرونده متهم  دستگیرشد و در جریان تحقیقات مقدماتی وقتی دید رازش بر ملا شده است به جرم خود اعتراف کرد و گفت: با نوجوان‌ها و جوان‌هایی که دنبال کار می‌گشتند، آشنا می‌شدم و باب دوستی را با آنها باز می‌کردم. بعد با وعده حقوق کافی و انعقاد قرارداد اشتغال در کارگاه طلافروشی آنها را به صورت جداگانه به زیر زمین خانه‌ام می‌کشاندم  و به زور به آنان تعرض می‌کردم و از طریق یک دوربین فیلمبرداری از این صحنه‌ها هم فیلم می‌گرفتم و تهدیدشان می‌کردم اگر موضوع را به پلیس خبر دهند، فیلم‌ها را در محل زندگی‌شان پخش می‌کنم.

با این اعترافات  مرد طلا فروش صبح ۱۳  دی ماه سال ۹۶توسط شعبه ۵ داد گاه کیفری تهران محاکمه و به اعدام محکوم شد که با تأیید رأی صادره از سوی شعبه ۳۱ دیوان عالی کشور حکم اعدام وی اوایل همین هفته اجرا شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.