جوسی بردز ۹۳ ساله به آرزویش رسید و پلیس بازداشتش کرد.

پلیس آرزوی پیرزن ۹۳ ساله را برآورده کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  خبرآنلاین، یکی بزرگ‌ترین ایستگاه‌های پلیس انگلستان مجبور شد پیرزن ۹۳ ساله‌ای را بدون ارتکاب به جرم بازداشت کند تا او به آخرین آرزویش در زندگی برسد.

پَم اسمیت، در پیامی توییتری که بیش از هزار بار لایک شده بود، از پلیس منچستر برای برآورده کردن آرزوی مادربزرگش تشکر کرده بود.

او نوشته بود: «از پلیس منچستر برای دستگیر کردن مادر بزرگم سپاس‌گزارم. او ۹۳ ساله است و در حال حاضر دارد سلامتی‌اش را از دست می‌دهد. مادربزرگم آرزو داشت قبل از این که دیر شود، به هر دلیلی که شده، پلیس دستگیرش کند. او بسیار با مهربان است و امروز حسابی خوش گذراند. ممنون که آرزویش را برآورده کردید.»

پلیس منچستر نیز ماجرا را اینگونه تعریف کرد: «چند هفته پیش، شخصی به ایستگاه پلیس در شمال منچستر مراجعه کرد و خواسته عجیبی داشت. او گفت که مادربزرگ ۹۳ ساله‌اش آرزویی دارد و امیدوار است پلیس بتواند به او کمک کند. مادربزرگ دلش می‌خواست بازداشت شود و به یکی از ایستگاه‌های پلیس برود.»

در نهایت پلیس منچستر هم خواسته او را برآورده کرد. خود جوسی نیز گفت: «روز خیلی خوبی داشتم؛ وقتی به من دستبند زدند حسابی ذوق کردم.»

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.