در چند روز گذشته در یک گزارش ادعا شد که Galaxy A90 در نهایت بخشی از یک سری جدید از دستگاه‌های Galaxy R باشد و اکنون معلوم شده احتمالاً این خبر، شایعه‌ای بیش نبوده است.

سامسونگ گلکسی "A90" با OIS ،Snapdragon 855 و پشتیبانی از 5G عرضه می‌شود

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، در چند روز گذشته در یک گزارش ادعا شد که Galaxy A90 در نهایت بخشی از یک سری جدید از دستگاه های Galaxy R باشد و اکنون معلوم شده احتمالاً این خبر، شایعه‌ای بیش نبوده است چراکه اساساً بعضی از منابع، نام‌های بازاریابی را با نام‌های کد داخلی درهم آمیخته‌اند.

ما نیز از دریافت اطلاعات بیشتر در مورد A90 خوشحالیم، بنابراین Galaxy A90 در حال توسعه است و احتمالاً در آینده نزدیک عرضه جهانی می‌شود.

برای این گوشی هوشمند سامسونگ دو مدل وجود خواهد داشت، یکی SM-A905 نسخه 4G خواهد بود که با صفحه نمایش 6.7 اینچی، حسگر اثر انگشت در داخل صفحه نمایش و دوربین سه گانه با رزولوشن 48 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسلی و یک ویژگی منحصر به فرد مرموز به نام "Tilt OIS" منتشر خواهد شد.

Galaxy A80

مدل دیگر، SM-A908 نام دارد که دارای پشتیبانی از 5G، همان صفحه نمایش (با اسکنر اثر انگشت درون صفحه ) است اما دوربین عقب کمی متفاوت است که با رزولوشن‌های  48 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسلی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اطلاعات جدید درباره امکانات و ویژگی‌های گلکسی A۹۰ سامسونگ

شاید مهمترین ویژگی این باشد که هر دو از کوالکام اسنپدراگون 855 استفاده خواهند کرد، اولین بار است که یک گوشی سامسونگ A-series در بالای خط SoC از این مدل پردازنده استفاده می‌کند، این امر می‌تواند برای تبدیل شدن به یک رقیب برای پرچم دارهای مقرون به صرفه سایر شرکت ها بسیار مؤثر باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.