لرستان- طی آیینی که عصر چهارشنبه با حضور وزیر نیرو، استاندار لرستان، مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان در شهرستان ازنا برگزار شد تصقیه‌خانه‌ی آب شرب این شهر به بهره‌برداری رسید.

تصفیه‌خانه آب شرب «ازنا» افتتاح شد

به‌گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ رضا اردکانیان با اشاره به اینکه ۹سد در لرستان در دست ساخت است، اظهار کرد: امیدوار هستیم تا پایان دولت، چهار سد دیگر نیز به بهره‌برداری برسند.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال ۱۳۹۲ یک سد در لرستان راه‌اندازی شد،  اما اکنون چهار سد با ظرفیت ۴۲۰ میلیون مترمکعب در مدار بهره‌برداری آماده است، افزود: تصفیه‌خانه شهر ازنا ۱۴۳‌مین تصفیه‌خانه‌ی آب در سطح کشور است که مورد بهره‌برداری رسید، خاطر نشان کرد: این تصفیه‌خانه بر مبنای حداکثر ظرفیت تصفیه ۲۶۰ لیتر بر ثانیه با هزینه ۸۰ میلیارد تومان طراحی و احداث شده است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش با ذکر این خبر که طی امروز و فردا، ۱۳ پروژه‌ی وزارت نیرو در لرستان به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد:  امروز و فردا یک‌هزارو ۹۰۰ میلیارد ریال طرح افتتاح و هم‌چنین چهار هزارو ۴۰۰ میلیارد ریال طرح کلنگ‌زنی خواهد شد.

اردکانیان در ادامه به بیان این نکته که آب ورودی این پروژه از سراب کمندان تامین می‌شود، گفت: هدف از این طرح تامین آب شرب به میزان ۶ میلیون مترمکعب در سال است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.