همدان- رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان بیان کرد: مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن اوقاف با رقابت ۲۲۰ نفر از برگزیدگان مرحله شهرستانی و با حضور ۱۸ نفر از داوران مجرب استانی برگزار خواهد شد.

راه‌یابی ۲۲۰ همدانی به مرحله استانی مسابقات قرآنی اوقاف

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان ، مجتبی جمالی، رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در این زمینه اظهار کرد: مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف به اتمام رسید.

وی افزود: این دور از مسابقات در شهر همدان، ۲۹ و ۳۰ خرداد ماه سال جاری با رقابت ۹۰ نفر از بانوان و آقایان در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، اذان و دعا خوانی به کار خود پایان داد.

رئیس اداره قرآنی اوقاف استان اضافه کرد: مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، ۲۱ تیر ماه سال جاری برای اولین بار در یک روز و در ۴ سالن مجزا در محل تالار قرآن همدان برگزار خواهد شد.

جمالی با اشاره به اینکه نفرات اول تا سوم هر رشته در دو بخش خواهران و برادران به مسابقات استانی راه خواهند یافت گفت: مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن اوقاف با رقابت ۲۲۰ نفر و با حضور ۱۸ نفر از داوران مجرب استانی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ نفر از برگزیدگان مرحله استانی به مسابقات کشوری راه خواهند یافت بیان کرد: مسابقات کشوری در دو بخش مقدماتی و نهایی در دو بازه زمانی ۱۰ تا ۳۱ مرداد ماه و مهر ماه سال جاری به ترتیب در شهر مقدس قم و اصفهان برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.