خراسان شمالی- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از احداث ۲۵۰ واحد مسکونی مددجویان سیل‌زده به همت بسیج سازندگی خبر داد.

احداث ۲۵۰ واحد مسکونی مددجویان سیل‌زده به همت بسیج سازندگی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، مجید الهی راد در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه استان با تأکید برساخت منازل آسیب‌دیده مددجویان پیش از فصل سرما، افزود: طبق آخرین آمارها هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی مددجویان در بارندگی و سیل امسال به‌طورکلی تخریب شد.

وی ادامه داد: درمجموع برای ۴۷۷ واحد مسکونی تاکنون پروانه ساختمانی صادرشده است و ۱۹۰ مورد از این پرونده‌ها برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی‌ شده‌ است.

وی در ادامه با تقدیر از همکاری حوزه علمیه با کمیته امداد در قالب گروه‌های جهادی نیز گفت: حضور جهادگران در عرصه کمک‌رسانی به خانوارهای آسیب‌دیده از سیل می‌تواند روند ساخت منازل مسکونی مناطق سیل‌زده را تسریع کند.

مدیر حوزه‌های علمیه استان خراسان شمالی نیز در این دیدار با تأکید بر استفاده از ظرفیت اردوهای جهادی در مناطق محروم خاطرنشان کرد: ارائه خدمات فرهنگی، عمرانی و تعهد ساخت مسکن ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در ایام تابستان برای خدمت‌رسانی به مددجویان کمیته امداد است.

حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی همچنین از تعهد ساخت ۵۰ واحد مسکونی خسارت‌دیده از سیل توسط گروه‌های جهادی استان خبر داد و گفت: هر مدرسه علمیه در استان متعهد ساخت پنج واحد مسکونی به‌صورت جهادی در مناطق آسیب‌دیده از سیل می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.