کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: فردا (جمعه) بارشهای رگباری پراکنده در نوار شمالی، غربی و مناطق کوهستانی خراسان رضوی پیش بینی شده است.

بارش های رگباری در نیمه شمالی خراسان رضوی
به گزارش قدس آنلاین،   آیدا فاروقی کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: این بارش‌ها در نیمه شمالی خراسان رضوی همراه با افزایش ابر و رعد و برق رخ خواهد داد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به روند افزایشی دمای هوا در خراسان رضوی طی روزهای ابتدایی هفته آینده اظهار داشت: بیشینه دمای امروز مشهد ۳۶ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که فردا با یک درجه کاهش به ۳۵ درجه می‌رسد.

فاروقی تصریح کرد: در روز یکشنبه هفته آینده دما در خراسان رضوی به بالاترین اوج خود می‌رسد به طوری که برای مشهد بیشینه دما ۴۰ درجه سلسیوس و در مناطق گرمسیری استان مانند سرخس بیشینه دما تا حدود ۴۵ درجه افزایش خواهد یافت.

وی افزود: طی امروز و فردا وزش باد به نسبت شدید تا شدید برای نیمه شرقی و جنوبی خراسان رضوی پیش بینی شده است که شدت وزش باد طی امروز بیشتر خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: قوچان با کمینه دمای ۹ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای ۴۱ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی در طول ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان تایباد با سرعت ۵۴ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.