مدیر نظارت و بازرسی اتاق اصناف مشهد گفت: از ابتدای سال تاکنون در سطح توزیع، واحدهای سبزی و میوه و در سطح خدماتی، املاک و نانوایی‌ها بیشترین تخلف را داشته اند.

سبزی و میوه فروشی ها، املاک و نانوایی‌ها بیشترین گزارش تخلف را داشته اند

به گزارش قدس آنلاین، امیر دلداری اعلام کرد: در حوزه سلامت و امنیت غذایی، طرح ویژه نظارتی تابستان از ابتدای تیر آغاز شده و تا ۱۵مهر ادامه دارد و ما به حوزه کالاهای اساسی مانند مرغ، گوشت، شکر و روغن ورود کردیم.

او با اشاره به اعمال نظارت در خصوص خدمات فنی و خودرویی، یادآور شد: در حوزه سوغات هم نظارت بیشتری بر واحدهای عرضه زعفران و آبنبات داریم.

به گفته این مسوول در دهه کرامت از تاریخ ۱۳تا۲۳ تیر طرحی اجرا می شود که در قالب آن، بر جشنواره‌ها و فروش‌های فوق العاده نظارت انجام می گیرد.

مدیر نظارت و بازرسی اتاق اصناف مشهد بیان کرد: در راستای اجرای طرح نظارتی برای درج قیمت و صدور صورت حساب، ضروری است اجناس برچسب قیمت داشته و در واحدهای صنفی نصب باشد؛ ضمنا برای خرید بالای ۱۰هزار تومان، صورت حساب و فاکتور الزامی است اما برای خرید زیر ۱۰هزار تومان فاکتور به درخواست مشتری صادر می‌شود که این طرح از ابتدای مرداد و ابتدا به صورت ارشادی انجام می‌شود.

دلداری اضافه کرد:۳۶۳گشت مشترک در حوزه غذایی، سلامت و کالاهای اساسی و ۳۵۱گشت مشترک در حوزه خدمات فنی برنامه‌ریزی شده و هر هفته دو گشت مشترک را با شعبه سیار تعزیرات حکومتی، اداره بهداشت و سازمان دامپزشکی خواهیم داشت.

وی در خصوص توزیع شکر در سطح شهر هم اعلام کرد: در حال حاضر در سطح شهر شکر توزیع می‌کنیم که شهروندان می‌توانند برای اطلاع از مناطق توزیع، با شماره ۳۱۷۳۰۱۱۴ تماس گرفته و از آدرس دقیق این مناطق مطلع شوند.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.