۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
کد خبر: 661435

برای برنامه‌ریزی تعطیلات آخر هفته حتما گزینه تئاتر دیدن هم برای بسیاری از مردم مطرح است؛ اما روی صحنه تئاتر مشهد چه می‌گذرد؟

روی صحنه تئاتر مشهد چه خبر است؟
به گزارش قدس آنلاین، هم‌اکنون ۴ نمایش  «ماجرای باغ‌وحش»، «شهود»، «عشق جلاد» و «دعواهای کیوتزا» در سالن‌های نمایش مشهد در حال اجرا است.
«شهود»  
نمایشی به کارگردانی حسن چودن و نویسنده حسین نوری است. در خلاصه این نمایش آمده است که نمایش «شهود» فضایی عرفانی و فلسفی دارد؛ قصه یک انسان است که به مسئولیت‌هایی که در زندگی بر عهده داشته عمل نکرده و در زمان مرگ، نادم و پشیمان است. دادگاهی در ذهن او برپا و اراده، عقل و روحش توسط «وجدان» محاکمه می‌شوند اما دیگر زمانی برای جبران باقی نمانده است...
 این نمایش امروز ساعت ۲۰:۰۰ در محل تماشاخانه اشراق به روی صحنه می رود.
«عشق جلاد»  
نمایشی به نویسندگی، کارگردانی فرشید تمری و تهیه‌کنندگی سید مرتضی بطحائی است. این نمایش امروز ساعت ۲۱:۰۰ در محل تالار اصلی تئاتر شهر  اجرا می شود.
«ماجرای باغ‌وحش»  
نمایشی به نویسندگی ادوارد آلبی، ترجمه حمید سمندریان و کارگردانی احمد طاهونچی است. در خلاصه داستان این نمایش آمده است که جری در پارک پیتر را پیدا می‌کند و سعی دارد برای او ماجرای باغ وحش را بازگو کند.  
این نمایش که در ژانر کمدی اجتماعی بوده و امروز  ساعت‌های ۱۹:۳۰ و ۲۱:۰۰ در محل پردیس تئاتر مستقل به روی صحنه میرود.
«دعواهای کیوتزا»  
نمایشی به نویسندگی کارلو گولدونی، ترجمه از نسخه فرانسوی متن و کارگردانی حامد امانپور قرایی و سحر رضوانی است. این نمایش امروز ساعت ۱۹:۰۰ در محل پردیس تئاتر مستقل به روی صحنه میرود.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.