البرز- مربی البرزی فوتبال ایران ضمن ابراز نارضایتی از شرایط حال حاضر فوتبال کشور گفت: دلال ها و افراد دارای رابطه در فوتبال ایران حرف اول و آخر را می زنند.

دلال‌ها در فوتبال ایران حرف اول وآخر را می‌زنند

علی اصغر مدیرروستا در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: هیچ چیز در فوتبال ایران براساس قاعده نبوده و هر فصل به نسبت فصل گذشته از کیفیت فنی کمتری برخوردار است چرا که حدود نیمی از بازیکنان فعلی توانایی حضور در لیگ برتر را ندارند و تنها بر اساس روابط جای جوانان مستعد را در سطح اول فوتبال گرفته اند.

وی حضور مربیانی نظیر برانکو را در فوتبال ایران ضروری دانست و گفت: برانکو علاوه بر عناوینی که برای پرسپولیس کسب کرد تا حد زیادی کیفیت فوتبال را تحت تأثیر دانش خود قرار داد و این امری طبیعی است که هواداران نگران وضعیت پرسپولیس باشند.

بازیکن سابق بهمن کرج تصریح کرد: بهتر است بجای اینکه هزینه ها برای مربیان بی کیفیت و سفارشی صرف شود برای مربیان بزرگ و صاحب سبک اختصاص یابد که توانایی ارتقای کیفی فوتبال را داشته باشند.

مدیرروستا ضمن تأیید این موضوع که این روزها در تیم ملی و باشگاه های بزرگ اعتماد کمتری به مربیان داخلی می شود گفت: بدون شک مربیان داخلی که جایگزین نفراتی امثال برانکو و کی روش شوند با هجمه های سنگینی از سوی هواداران مواجه خواهند شد چرا که درطول مدت فعالیت خود مدام با آن ها مقایسه می شوند.

وی تصریح کرد: مربیان با دانشی در کشور حضور دارند که امروز باید در کنار مربیان بزرگ قرار گیرند تا در آینده فوتبال ایران بتواند از آن ها استفاده کند این در حالی است که در مدت حضور ۸ ساله کی روش روی نیمکت تیم ملی چنین اتفاقی رخ نداد.

زننده نخستین گل تاریخ لیگ برتر انتخاب هاشمیان و امامی فر را بعنوان دستیاران ایرانی مارک ویلموتس نکته ای مثبت دانست و گفت: باید دید در آینده فدراسیون چه برنامه ای را برای این مربیان جوان و با انگیزه در نظر خواهد گرفت لذا به شخصه به آینده فوتبال ایران با فعالیت امثال هاشمیان و امامی فر خوشبین هستم چرا که آن ها مربیان باشخصیت و با دانشی هستند.

مدیر روستا ضمن ارزیابی فوتبال استان البرز گفت: تیم گل ریحان فصل گذشته تا دو بازی پایانی شانس حضور در لیگ برتر را داشت اما این روزها مشخص نیست در کرج به فعالیت خود ادامه خواهد داد یا خیر، این در حالی است که معتقدم اگر با استان و ظرفیت های انسانی البرز تعامل بهتری داشته باشند به طور حتم از حمایت هواداران البرزی نیز برخوردار خواهند شد.

وی در پایان گفت: تیم یکدست البرزی شهدای رزکان نیز در لیگ دسته دوم کشور حضور خواهد داشت و باتوجه به کیفیت فنی خوب بازیکنان بومی این تیم پیش بینی می شود در صورت حمایت و تامین اعتبارات لازم این تیم توانایی صعود به رقابت های دسته اول را نیز داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.