همدان- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: سال قبل ارزش صادرات فعالان اقتصادی دارنده کارت عضویت اتاق بازرگانی همدان ۵۶ میلیون دلار بود.

۵۶میلیون دلار کالااز همدان صادر شد
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی اصغر زبردست  بدون اشاره به مقدار کالای صادر نشده از استان همدان، افزود: بخشی از کالاهای استان از طریق گمرک همدان صادر نشد وصادرکنندگان همدانی گمرگ  سایر استانها صادرات کالای خود را صارد کردند که آماری از آن در اختیار نداریم هر چند که برای صادرات کالا در گمرک استان مشکلی نیست.
 وی تعداد اعضای اتاق بازرگانی همدان ۷۲۰ نفر عنوان و اظهار کرد: اتاق استان ۱۹ انجمن با ۴۵۰ عضو دارد؛ عضوگیری ۱۰ انجمن هم در دست اقدام است.
زبردست گفت: پیگیریم تا پایان دوره جدید تعداد اعضای اتاق بازرگانی استان به دو هزار نفر  افزایش یابد تا موفق به کسب ۱۵ کرسی در اتاق ایران شویم.
 رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان افزود: ۱۲ کمیسیون برای رسیدگی به مسائل تخصصی بازرگانان عضو اتاق تشکیل شد تا همچنین بتوانند در قراردادهای ملی و بین المللی حقوق خود را در این عرصه و مرکز داوری استیفا کنند.
  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.