خراسان جنوبی - حجت الاسلام معلمی گفت: اصلی ترین مطالبه مردم جاده و خروج از بن بست جاده ای شهرستان میباشد.

مطالبات اصلی بشرویه رفع شهرستان از بن بست جاده ای است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه،"حجت الاسلام معلمی" در خطبه های این هفته نمازجمعه  شهر بشرویه ضمن اشاره به مناسبت های هفته ،فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک گفت و در ادامه به برخی از ویژگی های شهید بهشتی نظیر ظلم ستیزی و روحیه استکبار ستیزی وی اشاره کرد .

وی ادامه داد: استاندار در سفر به این شهرستان  دبیرخانه ای را برای پیگیری مصوبات این سفر تشکیل داد که نشان از این دارد که این سفر تشریفاتی نبوده است.

 امام جمعه بشرویه تصریح کرد:  مردم بشرویه مطالبات خود را از مجاری قانونی پیگیری میک نند و تاکنون هیچ اقدام غیرقانونی انجام نداده و بعد از این نیز همین گونه است.

معلمی خطاب به استاندار و هیئت همراه گفت: شما در این سفر مطالبات مردم شهرستان را شنیده اید ولی اصلی ترین مطالبه مردم جاده و خروج از بن بست جاده ای شهرستان می باشد، باتوجه به اینکه این شهرستان محل تردد کامیون ها و اتوبوس های زیادی بوده است از جنابعالی درخواست می شود نسبت به رفع بن بست جاده ای شهرستان توجه ویژه ای داشته باشید.

 امام جمعه بشرویه در ادامه خطاب به مسئولین با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری یکی از مشکلات مردم را صدور مجوزها و نبود زیرساخت ها مانند آب، برق و گاز عنوان کرد که این مسئله باعث می شود افرادی که وارد عرصه اقتصادی و سرمایه گذاری می شوند بدلیل نبود زیرساخت ها و مجوزها از ادامه فعالیت منصرف و پشیمان شوند.

 همچنین امام جمعه بشرویه به بحث هنجارشکنی ها که در مسئله گردشگری و میراث فرهنگی دیده می شود اشاره کرد و گفت: ما با گردشگری و جذب توریست مشکلی نداریم و مسئول اداره میراث فرهنگی نیز انسان مؤمن و فعالی است ولی براساس خبرهای رسیده عده ای توریست و گردشگر برای بازدید از منطقه کویر بشرویه به اینجا آمده و یک سری هنجارشکنی ها انجام می دهند که این با فرهنگ مردم بشرویه سازگاری ندارد.

 وی خطاب به استاندار گفت: همانگونه که نسبت به مسائل اقتصادی مسئولیت دارید نسبت به مسائل فرهنگی نیز مسئولید و مردم بشرویه این هنجارشکنی ها را برنمی تابند که رفع این مسئله توجه شما را می طلبد.

امام جمعه بشرویه از استاندار درخواست بازدید از ساختمان فرهنگی مصلای نمازجمعه و اختصاص اعتبار برای توسعه و راه اندازی آن و همچنین تخصیص زمین جهت احداث حوزه علمیه خواهران را کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
    0 0
    ضمن تشکر از امام جمعه شجاع و مومن، انشاءالله که حضور ایشان مایه خیر و برکت فراوان برای بشرویه باشد