۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
کد خبر: 661538

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قوچان گفت: تصادف یک دستگاه تریلی با پراید در محور قوچان به درگز حوالی منطقه زوباران موجب مرگ سه جوان سرنشین خودروی پراید شد.

تریلی جان سه نفر را گرفت

به گزارش قدس آنلاین ؛ حسنعلی ولی‌زاده با اشاره به وقوع دو فقره تصادف در محور قوچان به درگز گفت: ساعت 19:10 عصر امروز حادثه تصادفی در حدود 10 کیلومتری این محور حوالی منطقه زوباران به جمعیت هلال‌احمر اعلام می‌شود که طبق اعلام آن‌ها، یک فقره آتش‌سوزی براثر برخورد یک دستگاه تریلی با پراید رخ‌داده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قوچان بابیان اینکه حادثه، خارج از محدوده خدماتی این سازمان بوده اما عوامل به درخواست جمعیت هلال‌احمر به محل حادثه اعزام می‌شوند، بیان کرد: متأسفانه در این حادثه سه جوان  سرنشین خودروی پراید در دم فوت کرده بودند که پس از رهاسازی، تحویل عوامل شهرداری می‌شوند.

وی با اشاره به حادثه تصادف دیگری که در ساعت 22:30 امشب در همان محدوده رخ‌داده است، افزود: براثر سرعت زیاد و لغزنده بودن سطح معابر در این محدوده جاده‌ای، یک دستگاه خودروی پراید واژگون می‌شود که بازهم بنا به درخواست جمعیت هلال‌احمر عوامل سازمان آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

ولی‌زاده تصریح کرد: این حادثه نیز سه مصدوم خانم و آقا داشت که پس از رهاسازی توسط آتش‌نشانان، به عوامل اورژانس 115 تحویل داده شدند تا برای مداوای بیشتر به مراکز درمانی انتقال پیدا کنند.

گفتنی است عصر امروز نیز حادثه واژگونی یک دستگاه پژو 405 در محور قوچان به درگز محدوده منطقه اَلم‌لی رخ داده بود که بر اثر آن 9 سرنشین خودروی پژو دچار مصدومیت شده بودند و توسط عوامل اورژانس 115 به بیمارستان موسی بن جعفر(ع) قوچان انتقال پیدا کردند.

منبع : فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.