معاون دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه نمی‌توان فلسطین را با پول فروخت، خاطر نشان کرد که کنفرانس بحرین از همان لحظه برگزاری شکست خورد.

 شیخ نعیم قاسم: فلسطین را نمی‌توان با پول فروخت/ آمریکا عامل همه بحران‌هاست

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: کنفرانس بحرین از لحظه برگزاری شکست خورد، زیرا هیچ فلسطینی در آن حضور نداشت و همه فلسطینیان آن را تحریم کرده بودند.

وی افزود: کنفرانس بحرین اعراب دروغگوی خلیج فارس و سایر کشورهای عربی را به فلسطینیان نشان داد و آنها مطمئن شدند که برای آزادسازی فلسطین نمی توانند از این دروغگویان کمک بگیرند.

معاون دبیرکل حزب الله گفت: امکان ندارد که ما فلسطین را به پول بفروشیم و امکان ندارد که کنفرانس بحرین گامی به سوی فروش فلسطین باشد.

نعیم قاسم اظهار داشت: معامله قرن معامله ای برای اشغال سرزمین های فلسطین و مشروعیت بخشی به اشغالگری رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطین است.

وی افزود: ما هیچگونه راه حل مبتنی بر اسکان فلسطینیان در لبنان را قبول نخواهیم کرد، زمان اسکان فلسطینیان در لبنان به پایان رسیده است و نه مشوقات دشمن در این زمینه ما را اغوا می کند و نه تهدیداتشان ما را می‌ترساند.

نعیم قاسم تاکید کرد که آمریکا جانبدار اسرائیل و عامل همه بحران‌ها در منطقه است و آمریکا را می‌توان پشت پرده هر کدام از بحران‌ها دید.

وی گفت: ثبات امنیتی در لبنان که از سال‌ها قبل ادامه دارد مدیون ثبات سیاسی است و ثبات سیاسی نیز مدیون موفقیت معادله ارتش، ملت و مقاومت در اخراج دشمن صهیونیستی از جنوب در سال 2000 میلادی و مقابله با آن در سال 2006 میلادی و شکست گروه‌های تکفیری در سال 2017 میلادی است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.