مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت:رسانه انقلاب اسلامی را باید فعال‌تر کرده و در کنار آن رهنمودهای رهبر انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی را برای جوان و نوجوان باز کنیم.

رسانه های انقلاب اسلامی باید فعال تر شوند

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانی در جمع فعالان فرهنگی گناباد اظهار کرد: امروز باید مهمترین موضوعات را با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب ترویج کنیم که مهمترین دغدغه جامعه موضوعات اقتصادی در کنار مسائل فرهنگی است.

وی افزود: اجرای بیانیه  گام دوم انقلاب بنا به تاکید رهبر معظم انقلاب کار فرهنگی، روحیه جهادی و تلاش مضاعف می‌خواهد تا بتوانیم اهداف مطرح شده در این بیانیه را عملی کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تاکید کرد: امام خمینی (ره)، در دوران جنگ فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد، گفت: ایشان در آزادی خرمشهر اسم شخص یا نهاد خاصی را نبردند تا اختلافی ایجاد نشود.

وی افزود: کار فرهنگی و تلاش برای آبادانی جامعه نیز مختص یک شخص و نهاد نیست بلکه همه باید تلاش کنند تا کار رنگ الهی و وجه الهی به خود گیرد و کار فرهنگی اگر پیوست اجتماعی نداشته باشد، خنثی است.

صاحبقرانی تاکید کرد: اداره تبلیغات اسلامی این ظرفیت را دارد که با تکیه بر ظرفیت آن تمام طرح‌ها از مرحله قانونی تا عمل اجرایی شود و رسیدن به یک هدف یکپارچه در زمینه فرهنگی، آرمان اداره تبلیغات اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: جبهه انقلاب اسلامی رسانه ندارد و رسانه انقلاب اسلامی را باید فعال‌تر کنیم و در کنار آن رهنمودهای رهبر انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی را برای جوان و نوجوان باز کنیم تا به سمت آبادانی و توسعه کشور حرکت کنیم. ‌

منبع: مهر
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.