قزوین_ پست برق دشتابی قزوین با حضور وزیر نیرو افتتاح شد.

پست برق دشتابی قزوین افتتاح شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در سفر یک روزه وزیر نیرو به استان قزوین، نخستین پروژه سفر این وزیر در منطقه دشتابی بویین زهرا کلید خورد.

بهره برداری از پست برق بخش دشتابی از توابع بوئین زهرا با ۸۱ میلیارد تومان اعتبار از جمله پروژه های افتتاحیه این وزیر در سفر به قزوین است.

این پست برق  با ۵۰ میلیارد تومان، احداث خط ۴۰۰ کیلوولت نیروگاه شهد رجایی به دشت آبی با ۲۳ میلیارد تومان، ورود و خروج خط ۶۳ کیلو ولت البرز - لیا در پست دشت آبی با ۸ میلیارد تومان اعتبار است که برای مجموعه این شبکه بالغ بر ۸۱ میلیارد تومان هزینه شده است.

لازم به ذکر است با احداث این پست برق ضمن تعدیل بار پست ۲۳۰کیلو ولت البرز و بهبود پروفیل ولتاژ ۶۳ کیلو ولت در پست‌های صنعتی البرز یک، البرز چهار، البرز ۵، الوند، گمرک، شهرک‌های صنعتی لیا شماره‌های یک و دو زمینه ایجاد بستر لازم برای توسعه سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی منطقه، تغذیه پست‌های ۶۳ کیلو ولت در آینده از جمله پست خاکعلی ممکن شده و قابلیت اطمینان شبکه تقویت شده و تلفات شبکه کاهش می یابد.

از جمله برنامه های وزیر نیرو در سفر یک روزه به استان قزوین می توان به شرکت در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل آب منطقه‌ای استان قزوین، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و شرکت در جلسه اداری با حضور نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.