هر ساله لحظه تحویل سال در حرم بودن نذر لذت بخشی است که تا به امسال موفق به انجامش شده ام و در واقع یک سال زندگی ام را با این تشرف و اتفاق تا پایان سال بیمه می کنم .

لذت بخش ترین بازی ام درفیلمی مرتبط با امام هشتم بود/نذر دارم لحظه تحویل سال کنارحرم امام رضا(ع) باشم

عباس غزالی جزو آن دسته از بازیگران است که تقریبا همه مدل نقشی را تجربه کرده است ولی خودش می گوید بازی در تله فیلم «نیمه شب» اثری با موضوع امام رضا حال و هوای دیگری برایش دارد ...بخوانید:

قدس آنلاین: تا جایی که به یاد دارم تله فیلمی را با موضوع امام رضا(ع) بازی کردید. از آن کار بگویید.

غزالی:این موضوع مربوط به چند سال قبل است تله فیلمی با نام «نیمه شب» به کارگردانی سیامک صرافت ساخته شد. من در آن فیلم کاراکتری را ایفا می کردم که هر ساله و در شب تولد امام رضا(ع) نذر داشت که پدرش را کول بگیرد و به زیارت امام رضا ببرد. ولی امسال به خاطر تصادفی که منجر به فوت شده بود این امکان برایش فراهم نمی شود ...تله فیلم نیمه شب داستان خیلی پیچیده ای داشت. به یاد دارم درست زمان فیلمبرداری سکانسی که قرار بود کاراکتر اصلی به هزار التماس فرصتی بگیرد و نذر هر ساله اش را ادا کند به خاطر چند روز تعطیلی و نامه نگاری با آستان قدس و یکسری مشکلات همکاران تصمیم گرفتند این سکانس را حذف کنند. خیلی ناراحت شدم به سیامک صرافت گفتم که من این فیلم را فقط به خاطرو به عشق  این سکانس قبول کرده ام و اگر بنا باشد که حذف شود ادامه نمیدهم ولی خب خدارا شکر بعد چند روز مشکل بر طرف شد و سکانس مورد نظر در خیابان طبرسی گرفته شد... . این صحنه اینقدر برای من لذت بخش بود اینقدر دلانه این سکانس را بازی کردم که کاملا از نقش فاصله گرفتم. اصلا سکانس عجیبی شد.

قدس آنلاین: خودتان هم نذری داشته اید که بخواهید هر ساله مشرف بشوید؟

غزالی: بله این که هر ساله لحظه سال تحویل در حرم باشم نذر لذت بخشی است که تا به امسال موفق شده ام ، انجام بدهم و در واقع یک سال زندگی ام را با این تشرف و اتفاق تا پایان سال بیمه می کنم و خیلی برایم دوست داشتنی است.

قدس آنلاین: هیچ وقت میلاد امام رضا(ع) هم مشرف شده اید؟

غزالی:بله چند سال قبل زمانی که تاریخ به شکل ۸/۸/۸۸ردیف شد،  همزمان شده بود با تولد امام رضا(ع) که آن سال سعادت داشتم ،مشهد باشم . و امسال هم همزمان با تولدشان می توانم باز هم به نوعی با ایشان صحبت کنم خوشحالم و امیدوارم که امام رئوف ضامن همه ما نزد خدا باشند. و امیدوارم این اندک سعادتی که حداقل سالی یک بار به پا بوسشان برویم از من و ما دریغ نشود.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.